recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Garanti ved køb af tv i udlandet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGaranti ved køb af tv i udlandet

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2006 kl. 13:57
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Det med, at det ikke må ligge ned, var han udmærket godt klar over, og sagde, at det vidste deres leveringsfirma også, og at der var garanti på varen, hvis den var beskadiget under transport.

Jeg regnede bestemt også med at forhandler og fragtmand vidste det, og nævnte det mere for at folk der havde planer om at hente selv, ikke smadrede et nyt TV pga uvidenhed blot for at spare måske 500kr.
For så er der vist ingenting der dækker.

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2006 kl. 14:05
Blot for info. Såvel min svoger som jeg har købt 42´plasma TV i Tyskland - til levering. Herlighederne blev i begge tilfælde leveret opspændt på en europalle (hedder det vist), og godt emballeret (filmet) udover selve "kassen". No reason for panic! 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2006 kl. 14:13

Okay, men hvad med garantibevis?

Standard Samsung eller noget tysk geill?

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2006 kl. 14:18
Før købet kontaktede jeg Samsung i DK, og spurgte hvorledes garantien hang sammen. Jeg blev oplyst om, at Samsung DK dækkede på normal vis med undtagelse af afhentning af TV´et, i det tilfælde det skulle til reparation. Prøvede det faktisk i praksis, da jeg efter modtagelsen ikke kunne få TV´et til at "starte op". Kontakt til Samsung - henvisning til en autoriseret reparatør - no sweat. Det viste sig (inden jeg sendte TV´et), at det var mig der havde klokket i det. Tv´et fejlede intet.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2006 kl. 19:18
Er der nogen, der har købt Panasonic produkt hos Digitalo, hvor de har får Digitalo til at skrive under på garantibeviset? Anyone?
Til top
Decap_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-September-2006
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2006 kl. 11:16
Er der nogen som kender en email addresse til panasonic i danmark?
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2006 kl. 11:20
Har sendt en pb med hans mailadresse som jeg snakkede med.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu