recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR-HD vs. TV3+ HD etc.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDR-HD vs. TV3+ HD etc.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2011 kl. 17:48
Oprindeligt skrevet af filthat filthat skrev:

Det kan i teorien godt lade sig gøre, men det kræver alt for meget båndbredde at sende et 1080p signal til at det kan svare sig.
Jeg tror spørgeren tænker på noget andet.
Man får at vide alle fladskærme viser billederne progressivt, så hvis et 1920x1080 liniers tv viser noget andet, hvad viser denne da ?  Altså igen progressivt.

Det jeg mener er takket være inspirationen _____

Linket til EBU ovenfor har også sat de grå celler i gang. Mit problem med EBU drejer sig om når man har spurgt til hvad folk bryder sig om.
Idag er det vigtigste hvad man faktisk anvender derhjemme. Og ikke så meget hvad man har fået demonstreret.

Redigeret af moho - 12-September-2011 kl. 18:00
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2011 kl. 18:04
@ Jesper Lund
Som tidligere skrevet men måske ikke lige her.

Jeg stjæler med arme og ben, indrømmet faktisk her med glæde.

http://www.myreader.co.uk/ 

Det er årstallet hvornår det er skrevet og spurgt. Heldigvis fandt jeg denne myreader side.

Ud fra denne uhyggeligt lange tråd kan jeg kun drage den konklusion, at man sagtens kan sende noget i 1080p50.

Man behøver jo ikke hælde mere Digital information på, end det man nu allernådigst kan modtage, fra hvem udbyder nu er. Jeg mener når plasmaskærme kan have 1024x768.

Redigeret af moho - 12-September-2011 kl. 18:22
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu