recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor mange af film i jeres samling har i set?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvor mange af film i jeres samling har i set?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2011 kl. 12:30
Jeg har vel 250 titler som alle er set.
Jeg gider dog bare ikke se dem igen og igen, så sidste år købte jeg faktisk ikke en eneste film, da jeg ikke gider smide penge ud på noget, som jeg kun ser én gang. 

Jeg har sågar lige smidt min Toshiba HD-XE1 og 20 HDDVD'er på lossepladsen, da jeg ikke har haft den tændt i 1½ år.
Til top
Fuzhi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Maj-2006
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2011 kl. 13:25
Jeg vil tro jeg har ca 300 film på blu-ray og dvd jeg mangler at få set ud af ca. 1200. Hertil kommer så ca. 150 film som jeg har optaget fra tv, så jeg kunne roligt holde pause med at købe film i et par år uden at mangle nye film at se.

Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Point: 1420
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2011 kl. 13:58
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

.

Jeg har sågar lige smidt min Toshiba HD-XE1 og 20 HDDVD'er på lossepladsen, da jeg ikke har haft den tændt i 1½ år.
Håber jeg er en 1 april Angry
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2011 kl. 14:18
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Det der med at købe film og de ender med at samle støv på hylden: Det er fandeme da for svagt!
Helt enig. Men endnu er der ikke vedtaget en lov imod at besidde en svag karaktér. Wink

Oprindeligt skrevet af jale51 jale51 skrev:

Hvorfor købe dem hvis du ved, at du ikke får dem set Confused
Jeg tror, at der findes et ord for sådan nogen som os (andre): Shopaholic! LOL

Redigeret af musicus - 01-April-2011 kl. 14:19
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2011 kl. 15:17
Oprindeligt skrevet af ekelund ekelund skrev:

.

Bare rolig, selvfølgelig er det en aprilsnar. Toshiba'en er kun blevet stillet ud i redskabsskuret, da vi ikke skal på lossepladsen før i morgen.
Mit Panasonic 42PX80E (kun brugt fra marts '08 til juni '09) ryger ved samme lejlighed også ud.

Edit: Så er lortet på lossepladsen. TV'et fik lige et hug med en økse, og HD-XE1'eren havde forinden fået en sjat tændvæske og en tændstik ude i kuglegrillen.
Egentlig sjovt som det giver en feel good-oplevelse at ødelægge ting, man er blevet træt af. Jeg glæder mig allerede til næste år, hvor det gælder mit P42V10 og måske min iMac.

Redigeret af Non-Desperado - 02-April-2011 kl. 15:26
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 890
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2011 kl. 17:50
Det er rart at se at jeg ikke er den eneste som bruger penge på film som jeg (muligvis) aldrig får set.

Måske skulle man prøve at se 2 film ad gangen, altså på 2 skærme. Lidt ligesom ham autisten der inspirerede Dustin Hoffmann til Rain Main. Han kunne læse 2 sider i en bog ad gangen....

Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1054
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2011 kl. 19:46

Oprindeligt skrevet af ekelund ekelund skrev:

.

Bare rolig, selvfølgelig er det en aprilsnar. Toshiba'en er kun blevet stillet ud i redskabsskuret, da vi ikke skal på lossepladsen før i morgen.
Mit Panasonic 42PX80E (kun brugt fra marts '08 til juni '09) ryger ved samme lejlighed også ud.

Jamen hvis det virker skal jeg da nok komme og hjælpe dig af med begge ting... Kan da oven i købet være jeg stiller en kasse pils når jeg kører Wink
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Online
Point: 818
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2011 kl. 21:42
I er alle syge,og har brug for medicin LOL (købe film og ikke se dem,meget mystisk)
     carsten
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2011 kl. 23:34
Fantastisk tråd.

Ifølge mit mediecenter, siger den jeg mangler at se 138 film (Både Blu-ray og dvd). Samlet spilletid på 340 timer plus minus et par timer hvis jeg ikke husker galt. Databasen holder dog ikke helt stik, da jeg har set nogle af dem før. Men ikke fået dem set siden de blev rippet til mediecentret.

Det siger også jeg mangler at se 3,5 serier endnu.

Så der er nok at tage fat på. Fik da indhentet lidt af det forsømte i onsdags, hvor jeg alligevel fik set 6 film. LOL Har omkring 1500 film i min samling. Hvor de 300 ca er blå.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2011 kl. 08:06
har omkring 500 film, og mangler at se omkring 200. Men nu har konen banket i bordet og sagt der ikke skal flere film til, før de andre er set.. At der så er kommet et par stykker til siden hun har sagt det, er så en anden side af sagen.
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2011 kl. 11:39
For nyligt da jeg sad og kedede mig begyndte jeg at markere alle film på trakt.tv som jeg havde set. Stoppede da jeg kom til ca 700. Ved jeg har glemt utroligt mange, bare svært lige at komme i tanke om det. 

Har da brugt de første 80-100 dage af mit liv på tv serier og film :D 

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu