|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
|
Jeg har hørt Panasonic sige at det nye 9G panel er på højde med CRT pga den nye gas-teknologi, det har jeg ikke hørt Pioneer sige. Så måske der er noget om snakken.Iøvrigt kan man fremprovokere indbrænding på alle TV, også LCD ifølge de kloge. Jeg troede ellers alle kender plasmatvbuyinguide, her er den så: http://www.plasmatvbuyingguide.com/plasma-news.php?newsId=68 og http://www.electronics-depot.com/panasonic_th50ph9uk.html Redigeret af nextgeneration - 26-Oktober-2006 kl. 18:39 |
||
![]() |
||
snakie ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
Burn ins er ikke altid krystal klare billeder. Har du eksempelvis stået med et hvidt skærm og nogen gange på skrå? Så kan man i burnin tilfælde ligge mærke til små skygger. eksempel på c+ logoet eller andre ting. da tv3 logoet brændte hos mig lagde jeg først mærke til det da der var reklamer med hvidt skærm min kæreste lagde først mærke til det efter jeg fortalte hende det. Så tro ikke der ikke er burn in bare fårdi billedet viser ok. Vil bare være ærgeligt hvis du om 4-5måneder ligger mærke til det når du fks. ser snehvide med sne :)))) Nej håber ikke at det er sket men hvis man opdager det er det meget klogt og gøre noget ved det hurtigt så det muligvis kan reddes altså kun måske.
|
||
pioneer 4270xa
|
||
![]() |
||
OveA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() |
|
ja jeg har heller ikke haft problemer med indbrænding i mit Panasonic 42" pv60E og det kører bare konstat fra jeg kommer hjem fra arbejde til kl.ca. 24 så.....
![]() |
||
Ove Andersen
Alt kan laves Bare der er tid og penge nok... PANASONIC 50"PX70E PANASONIC 42"PV60E (SOLGT) ---42" er alt for lille-- SONY PS3 NICE |
||
![]() |
||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
|
Ja Panaen kan også få burn-in MEN jeg synes at der har været meget få indlæg fra brugere som har oplevet burn-in på deres PV60. Nu jeg tænker over det tror jeg kun jeg har læst om 2 tilfælde, hvilket er så lidt at det næsten er ubetydeligt når man tænker på, at modellen har været fremme i mere end et halvt år. Ud fra indlæggene ser det stadigvæk ud som om Pioneer har større problemer i den retning. |
||
![]() |
||
snakie ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
errrrr mærkligt nok forsvand den burn in. da jeg skulle ringe for og sende den retur sku jeg lige tjekke en sidste gang og der var den så helt væk. Så nu passer jeg bare på i fremtiden..,,
|
||
pioneer 4270xa
|
||
![]() |
||
/Torben ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
|
Måske kan du drage nytte af vejledningen i denne tråd:
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16646& PN=1&TPN=500 /Torben |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
![]() |
|
Hvilket så nok betyder at det har været image retention. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |