recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fejlkode Yamaha Rx-v771
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fejlkode Yamaha Rx-v771

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2015 kl. 08:45
Hvis du vælger pure direct, så skulle surround da helst ikke forsvinde, hvis altså kilden er i 5.1 (eller flere) kanaler. Pure direct er en funktion, som piller alt processing fra, så den kun dekoder og forstærker det den modtager. Så ja, hvis kilden kun er 2.0, så er det også kun det du får ud af højttalerne.

Men ja, du kan godt ændre lysstyrken i displayet. Præcis hvordan kan jeg ikke huske. Men Jørgensen er inde på noget af det rigtige. Dog har nogle af navnene ændret sig i menuen, efter den fik forrige firmwareopdatering. Så du må lige prøve dig lidt frem. Jeg er desværre på arbejde lige nu, så har ikke lige mulighed for at tjekke det selv.
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2015 kl. 09:57
Det er i Setup, du skal finde menuen "Function". Symbolet for "Function" var før et stykke værktøj, måske dette går igen.

Ellers må du nok vente på, at Nagash kommer hjem fra arbejde, men kig rundt i Setup-menuen imens, så lærer du også din receiver at kende, og det sker der ikke noget ved.

Mvh. Jørgensen
Til top
mot Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Marts-2012
Sted: dk
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2015 kl. 10:54
Jeg elsker Recordere. Det er en slags Røde Kors for hifinørder. Især nor I diskuterer kabler. Så er jeg nogen gange i tvivl om jeg ved et uheld er havnet på ISILs hjemmeside. Når jeg spiller surround og sætter dem på purediret forsvinder centerhøjtaleren! tom
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu