|
Fejlkode Yamaha Rx-v771 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du vælger pure direct, så skulle surround da helst ikke forsvinde, hvis altså kilden er i 5.1 (eller flere) kanaler. Pure direct er en funktion, som piller alt processing fra, så den kun dekoder og forstærker det den modtager. Så ja, hvis kilden kun er 2.0, så er det også kun det du får ud af højttalerne.
Men ja, du kan godt ændre lysstyrken i displayet. Præcis hvordan kan jeg ikke huske. Men Jørgensen er inde på noget af det rigtige. Dog har nogle af navnene ændret sig i menuen, efter den fik forrige firmwareopdatering. Så du må lige prøve dig lidt frem. Jeg er desværre på arbejde lige nu, så har ikke lige mulighed for at tjekke det selv.
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Det er i Setup, du skal finde menuen "Function". Symbolet for "Function" var før et stykke værktøj, måske dette går igen.
Ellers må du nok vente på, at Nagash kommer hjem fra arbejde, men kig rundt i Setup-menuen imens, så lærer du også din receiver at kende, og det sker der ikke noget ved. Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
mot ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2012 Sted: dk Status: Offline Point: 37 |
Jeg elsker Recordere. Det er en slags Røde Kors for hifinørder. Især nor I diskuterer kabler. Så er jeg nogen gange i tvivl om jeg ved et uheld er havnet på ISILs hjemmeside. Når jeg spiller surround og sætter dem på purediret forsvinder centerhøjtaleren! tom
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |