|
Hvor købes win8 billigst? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har lige talt med Microsoft DK, og for at jeg kan bruge opgraderingsversionen, så SKAL jeg først installere XP på Mac mini'en, og derefter installere opgraderingen. Han sagde at jeg kunne købe den fulde version for 600-700 kr, så det bliver nok det jeg vælger.
Tak for alle jeres input, og Go weekend :)
|
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
Det sagde de også med win7 upgrade, men den kan sagtens instaleres fra "bunden" af
Søg windows 7 upgrade clean install. På winsupersite er der 3 forskellige metoder, metode 2 virker perfekt. Måske kan samme trick bruges med win 8 upgrade. Mvh Gigabyte |
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
Hey Gigabyte, tak for tippet ;), men venter nok lige lidt, både fordi jeg ikke har fået Minien endnu, og fordi jeg imellemtiden har fundet ud af at XBMC vist ikke er helt klar til win8 endnu. Men jeg vil helt sikkert prøve dit tip når tiden er inde.
Go aften :) |
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |