|
Internet fra waoo! |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Du kan slet ikke lave den sammenligning det er ens stort set alle tv hvordan det skal sættes op. Hvor går grænsen med internet? Skal man så også fejlsøge osv på kunders printere, telefoner, recivere osv osv osv. Nej hullet er leveret så skal kunden klare resten. Det jo heller ikke bilsælgerens skyld du ikke kan køre bil ;)
|
|||
![]() |
|||
Axel F ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Status: Offline Point: 89 |
||
Måske måske ikke. Men eftersom teknikkeren heller ikke kunne få det op og køre på sin egen bærbar pc som han hentede ude i bilen. Syntes jeg er det er lidt af en fallit erklæring, at man så bare kobler en xtern router på fiber boksen og siger at det ikke kan være anderledes.
|
|||
TV...Panasonic PX700
DVD REC...Pioneer 545HX-S |
|||
![]() |
|||
Axel F ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Status: Offline Point: 89 |
||
Østjysk Energi
|
|||
TV...Panasonic PX700
|||
![]() |
|||
||
Nu er du jo så en af de heldige der er udstyret med et godt hovede, så du kan løse alle de problemer du end måtte rende ind i. Det har jeg så ikke, men havde heldigvis en kammerat der er it teknikker, som fik det op at køre for mig ![]() Men hvad med gamle fru Jensen??? hun har måske ingen venner der kan hjælpe hende, eller famlie til rådighed. Er det så bare ærgelig?
|
|||
TV...Panasonic PX700
|||
![]() |
|||
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 913 |
||
|
|||
//Guldhammer
|
|||
![]() |
|||
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
||
Mange tak :) Nej det er ikke bare ærgeligt hun skal have fat på en IT mand. Ligsom jeg skal betale for at få min bil lavet ;)
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |