|
SSD opsætning |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | ||
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ang prisen , den går ikke søde , hvis jeg tager min Vertex 3 , så koster min 1229 kr for en 256 gb og en Intel som du selv siger det skal være model 520 eller 710 , som ikke kan fåes endnu , koster 1610 kr for en 240 gb , dvs 6,71 kr og 4,95 kr pr mb . Og ang garanti , kan jeg kun se de giver 3 år Stein
|
||
![]() |
||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
|
hehe, er heller ikke ude på en længere diskussion af nogen art, men synes den virker god indtil videre. Tror den indstallede windows på mellem 5-10 minutter, så er der self opdateringer bagefter. Men puha den starter hurtig op :) Jeg stod faktisk og vejede mellem samsungs 830 eller 840, men synes jeg fik lidt mere IOPS og read and write på den her, ved godt man ikke altis skal tage efter specifikationer, men det har trods alt os noget at sige. Nu er det os min første SSD jeg ejer, så synes nu jeg har fået en del for pengene i forhold til andre SSD´er.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Prisen gider jeg slet ikke diskutere, for du har ikke ret! M.h.t. garanti, så ser du ikke særlig godt! M.v.h.
|
||
![]() |
||
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
|
Jeg har kørt et stykke tid med Win8 på Samsung 830, og der er intet at klage over.
Og hvor er det en fantastisk oplevelse at gå fra "gammeldags" HDD til SSD.
God tråd med masser af gode tips. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |