|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kong ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
![]() |
Jeg ville nok følge Brians råd,men ud af døren og kig.det er det bedste råd,tror det er småting der skiller de gode mærker,det kan være lyden,fjernbetjeningen,disign'et oma. /kong |
|
![]() |
|
mapples ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
jeg vil nemlig se dem før end jeg køber dem. eller skal man stole blindt på at man kan lide billedet? |
|
![]() |
|
Oakie ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 273 |
![]() |
Hej Har haft nedenstående på prøve, og byttet den til thoshibaen, den er bedre med mit signal.
Panasonic TX-32LX60 er på tilbud i elgiganten til 8999 denne uge - den er lige blevet kåret som nr. 1 i test af TÆNK - jeg forventer at modtage mit eksemplar i næste uge |
|
![]() |
|
mapples ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
har lige et kig på denne her fra sony |
|
![]() |
|
![]() |
sony bravia har en digital turner, men er det nødvendigt når jeg modtager signaler fra fællesantennen i nykøbing F?
jeg mener at sony bravia har en DVB-T tuner og jeg får kabeltv, kan man så stadig modtager tv signaler? Redigeret af mapples - 15-Oktober-2006 kl. 16:38 |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej mapples Du behøver ikke en digital tuner, men hvis/når Fællesantennen også stiller de digitale signaler fra DR og TV2 til rådighed, så vil du kunne modtage de kanaler i ægte 16:9. Det forudsætter dog at de distribuerer de digitale signaler, og at de gør det som DVB-T (og ikke DVB-C igennem Selector) /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
så vidt jeg har fået at vide skal der ikke en ekstern box til, syns da også at dr og tv2 er meget skarpe i det på mit lille 11 år gamle philips 14" crt tv
|
|
![]() |
|
![]() |
det blev Samsung LE-32R75B som er smadder lækker og med en rigtig god skærm billede på
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |