|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Kan se du har en xbox... Er det en 360?
Og hvis ja, ser det lækkert ud på Panny'en? |
|
![]() |
|
Heltehunden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Jeg har en gammel XBOX, så det er ikke det vilde da jeg ikke har en component ledning... Men har lånt en Xbox 360 for en måneds tid siden, som havde component... det så rigtig godt ud... og grafikken er ren og god, men det ødelægger sgu meget at Xbox360 larmer som et jægerfly... men ellers jo grafikken var god! Tidligere i dette indlæg har jeg Linket til min hjemmeside (http://www.isyvsind.dk/temp/PanasonicPX60/Billeder.html) hvor du kan se de forskellige billeder... men som jeg også nævnte så er det meget bedre i virkeligheden, og tænk på at man sidder 3 meter væk og ikke 1½ som jeg gør på billederne + sideskin etc etc... ja jeg tuder
![]() |
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
... jeg har også hørt at den udsender en fæl lugt som aldrig går væk ![]() Hvis det ligger ned kan glasset springe hvis det får et bump - derfor. Redigeret af nextgeneration - 26-Oktober-2006 kl. 18:06 |
|
![]() |
|
Heltehunden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Så det har intet med at plasmaet bliver smadret eller farverne bliver dårligere, det er udelukkende for at hvis det får et tryk så kan glasset blive smadret eller så kan glasset trykke på gasset eller lign?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |