recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3D film fra Vuze?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket3D film fra Vuze?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Falcon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 252
Direkte link til dette indlæg Emne: 3D film fra Vuze?
    Sendt: 07-December-2010 kl. 14:14
Der var en der foreslog at man kunne hente noget lovligt/gratis 3D materiale fra Vuze så jeg har lige installeret programmet og søgt på 3D. Der kommer også en del titler frem, men det er rip af 3D købe film som jeg IKKE er interesseret i. Kan man ikke sortere det fra, så man kun får ikke copyrighted materiale frem?
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2010 kl. 00:41
Oprindeligt skrevet af Falcon Falcon skrev:

Der var en der foreslog at man kunne hente noget lovligt/gratis 3D materiale fra Vuze så jeg har lige installeret programmet og søgt på 3D. Der kommer også en del titler frem, men det er rip af 3D købe film som jeg IKKE er interesseret i. Kan man ikke sortere det fra, så man kun får ikke copyrighted materiale frem?

Du skal formentlig være advokat med speciale i ophavsret for at kunne lave en præcis vurdering af dette.

Selvfølgelig kan du komme et vist stykke ved at bruge din sunde fornuft, men ingen kan bruge internettet uden at komme til at overtræde ophavsretsloven mindst et par gange om dagen. Beklager.Ouch
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu