recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Clint DC3 eller Denver DCB-109HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketClint DC3 eller Denver DCB-109HD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Status: Offline
Point: 450
Direkte link til dette indlæg Emne: Clint DC3 eller Denver DCB-109HD
    Sendt: 21-November-2011 kl. 13:36
Jeg har kigget på disse 2 bokse.
Hvilken en af dem får jeg mest for pengene?
er der ikke godt nok full hd i begge bokse?
Hvad vil i vælge?
Eller er der andre bokse der er bedre?

På forhånd tak

Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2011 kl. 20:05
Jeg ville vælge Clint DC1 eller BlueTinum BT-DCT110. Jeg formoder du ikke har brug for kortlæser.

Redigeret af Steen6400 - 21-November-2011 kl. 20:06
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2011 kl. 00:17

Jeg har en Clint DC1 og en Denver DCB-109HD.

Clint boksen virker mere tiltalende. Der er også gjort mere ud af fjernbetjeningen, lettere at gå til, og den ligger bedre i hånden ved betjening.

Menuerne er hovedsageligt ens. Ved eventuel tilslutning af ekstern harddisk eller USB-stick for optagelse præsenterer Clint dog navnet på det optagede mere enkelt og lader oplysninger som datotidsgruppe (og kanalvalg efter hukommelsen) stå separat foroven på skærmen, så titlen står renere og mere komplet for det meste.

Jeg bruger begge bokse til optagelser fra tid til anden og er udmærket tilfreds med billedkvaliteten på dem begge i forhold til mit brug.

BlueTinum skulle angiveligt have samme firmware pakket ind i et andet kabinet som Clint.

Clint DC3 "krypterer" i øvrigt optagelser, hvis du har brug for denne facilitet, så du ikke kan flytte indholdet til din pc og få noget fornuftigt ud af det der. Det gør DC1 ikke. Og heller ikke Denver 109HD. Det er dog ikke noget, jeg selv har fundet anledning til at afprøve endnu.

Mvh. Jørgensen

Til top
tvviewer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-August-2005
Point: 136
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2011 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af Jørgensen Jørgensen skrev:

Jeg har en Clint DC1 og en Denver DCB-109HD.

Clint boksen virker mere tiltalende. Der er også gjort mere ud af fjernbetjeningen, lettere at gå til, og den ligger bedre i hånden ved betjening.

Menuerne er hovedsageligt ens. Ved eventuel tilslutning af ekstern harddisk eller USB-stick for optagelse præsenterer Clint dog navnet på det optagede mere enkelt og lader oplysninger som datotidsgruppe (og kanalvalg efter hukommelsen) stå separat foroven på skærmen, så titlen står renere og mere komplet for det meste.

Jeg bruger begge bokse til optagelser fra tid til anden og er udmærket tilfreds med billedkvaliteten på dem begge i forhold til mit brug.

BlueTinum skulle angiveligt have samme firmware pakket ind i et andet kabinet som Clint.

Clint DC3 "krypterer" i øvrigt optagelser, hvis du har brug for denne facilitet, så du ikke kan flytte indholdet til din pc og få noget fornuftigt ud af det der. Det gør DC1 ikke. Og heller ikke Denver 109HD. Det er dog ikke noget, jeg selv har fundet anledning til at afprøve endnu.

Mvh. Jørgensen

Jeg har kun en Denver DCB-109HD. Synes ikke den er det mest fantastiske, men den klarer optagerjobbet.
Min far overvejer en boks til stofa pakke 1. Kan en Clint DC1 det samme som DCB-109HD? Er det samme basale produkt?
Hvis min far skal tilkøbe tillægskanaler, så dur DC1 ikke, pga. manglende kortinterface. Clint DC3 har kortinterface - krypterer den både "freeview" og tillægskanaler på disken til boksen?
tak 
Til top
Der Alte Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2011
Point: 367
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2011 kl. 23:05
Sp1: Basalt samme produkt.
Sp2: DC3 krypterer alt.
Til top