|
Fra biwire til singlewire? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Marts-2015 kl. 07:39 |
Mine nuværende højttalere bruger biwirekabler
De nye højttalere bruger singlewirekabler, dvs. almindelige kabler med en sort og en rød leder Er det så de to røde ledere/de to sorte ledere eller en sort og en rød leder (for venstre og højre) på et biwirekabel, der skal samles? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal samle de røde (eller nøjes med det ene) og samle de sorte (eller nøjes med det ene) og sætte de røde i en terminal, og de sorte i den anden...
EDIT! Hmm, jeg ville egentlig nok vælge ikke at samle, men finde den "leder" i henholdvis højre og venster (rød/sort) i dit nuværende setup der går til "front" i din forstærker, og nøjes med den... Redigeret af zulfo - 20-Marts-2015 kl. 07:44 |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil helt klart samle (hvis det er muligt). Der er jo også signal på de ledninger der ikke bliver brugt, og de skal ikke kortslutte til noget.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |