|
Overførsel af filer på Mac mellem USB hdds |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Nej det ved jeg, er ved at lave alle mine diske til Mac formateret(journal-udvidet mener jeg den hedder)
|
|||
![]() |
|||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
||
Personlig har jeg aldrig selv været overbevist om selve USB interfacet ved benyttelse af hardiske.
|
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
||
Nu er begge osx formateret og har overført over 300 fb uden problemer
Underligt |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
||
Ja, jeg synes jeg også det er underligt. Hvad gør du så med den NTFS disk, hvis du ikke kan kopiere fra den. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
||
Kopieredes i bider af 100-150 gb af gangen og rendte frem og tilbage for at kontrollere hvor langt den var. Tog tre dage ialt :)
Efter den er blevet formateret kører set bare. Spørgsmålet er så, om problemet lå i ntfs eller om det er retningen af USB2 til 3 eller nu hvor det er fra usb3 til to som har løst det. |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
||
Når den kunne kopieres i bidder, så kan det vel ikke være filnavne eller at der er NTFS, som jeg troede først. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
||
jeg ved ikke hvad der var galt, men hen over natten har den flyttet 900 gb fra en usb3 hdd formateret i mac til en usb 2 hdd formateret i mac uden at strejke.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |