recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ringklokke - flere etager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ringklokke - flere etager

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
'DLG' Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-September-2007
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 'DLG' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ringklokke - flere etager
    Sendt: 10-November-2012 kl. 09:22
Hej Forum.

Jeg står og skal flytte ind i et hus på fire etager, og har derfor tænkt at en ringeklokke nok ikk slår til. Så vil gerne have en på hver etage, man hvordan klarer man den hvis der kun skal sidde en knap nede ved hoveddøren?
Min tanke går lidt i retning af en trådløs løsning, men hvor lang rækkevidde er der mulighed for? 
Har set på en ringeklokke, at der kunne indstilles på fire forskellige frekvenser. Mon man kan købe fire ens ringeklokker og så sætte dem på samme frekvens så de reagerer på samme knap/sender?

Håber i kan hjælpe lidt. Smile
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2012 kl. 09:49
Det kan du som oftest godt, men ikke alle kan omstilles (sender og modtager er parret fra fabrikken) Jeg syntes det er bedst at købe modtagere der har 230v forsyning da du så kun skal skifte batteri i trykket.

BS

Redigeret af Bschmidt - 10-November-2012 kl. 09:49
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu