|
Yousee dårlig signal og Kundeservice |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, de er HF-tætte...hvor mange meter kabler bruger du, for mange 90 grader knæk ødelægger signalet, nogle gange er det bedere at trække et længer kabel for at ungå for mange knæk ? hvor tyk er inderleder min.0,8mm mærke, hvilken type vægdåse/type/gammel sidder der, nogle af de gamle er ikke lige gode til alle frekvenser når vi snakker digital signal... |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor skulle tdc skrue signalet op, fordi det er blevet dårligere med tiden?
Hvis det bliver dårligere med tiden, må det være defekt udstyr et eller andet sted. Har du skiftet vægdåsen? evt afprøvet signalet inden dåsen? Hvis det stadig ikke virker og så vil jeg mene at det kan være en forstærker ude i skabet ved vejen der er dårlig eller et kabel/samling der er kommet vand i. Jeg har haft samme problem (bare med stofa) og hvis du forklarer dem hvad problemet er, vil de gerne sende en tekniker.
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |