recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pas på med DVD Pacific
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPas på med DVD Pacific

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jens Thomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 136
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2010 kl. 13:35
Jeg har aldrig oplevet toldproblemer med Pacific, så længe jeg har holdt mine bestillinger på 5-6 skiver. De få gange, jeg er blevet snuppet, har altid været, når jeg har bestilt mere.

Jeg er dog lidt spændt på min seneste bestilling, fordi jeg overskred min egen grænse og bestilte både et stort bokssæt + 3 løse film. Det gjorde jeg, fordi boksen var i restordre og skulle bestilles hjem, så jeg satsede på, at de ville sende resten for sig. Men det tog dem nøjagtigt 20 timer at skaffe skidtet, så nu er det hele sendt på én gang. :)

Efter ejerskiftet tager mine pakker typisk 7-10 dage om at nå frem. 

I øvrigt, angående de forrige ejere, så er det rigtigt, at forretningen oprindeligt lå i Florida. Men de flyttede til New Jersey sammen med en del af personalet for ca. 1 år siden. De var så desværre nødt til at sælge hele butikken for nogle måneder siden pga. sygdom (det var et amerikansk-australsk ægtepar, der havde Pacific, og manden er efter sigende dødsyg).  Jeg har ikke selv oplevet nogle problemer efter ejerskiftet, men jeg savner godt nok deres gamle ønskeliste-funktion.
Til top
Heinrich Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-August-2008
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2010 kl. 15:28
Der er dog en ting jeg ikke rigtig bryder mig om og det er at "International Priority Airmail (USPS)" ikke længere er mugligt at anvende som forsendelses metode efter ejer skiftet, det garanterede altid kvik levering.

Men angående told, så har mine forældre fortalt mig at de i sidste uge så et indslag på DR i nyhederne angående en fornylig razzia der er lavet imod kopi produkter der vist åbenbart fortsætter et stykke tid endnu. Der var de inde på et lager hvor der ligger TONSVIS af pakker der skal kigges efter for kopi varer.

Her kom det også frem at os alm. webshop handlere er blevet ramt af den razzia og at der ligger ekstremt mange af vore pakker der og venter nu på at blive fortoldet. Der kunne iflg. mine forældre sagtens gå op til 3 måneder inden noget som helst på det lager bliver sendt ud til Danskerne hvis der er tale om noget der blot skal standard fortoldes.

Så meget til hvor at mine Blu-ray's så åbenbart er havnet, så Jens dine kan måske også befinde sig på det lager, hvor mine tilsyneladende er havnet.
Men jeg laver lige en followup til DVD Pacific alligevel her på Torsdag hvis de ikke er dukket op, så kan de lige høre DHL om hvad der er sket med dem.
Til top
Heinrich Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-August-2008
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2010 kl. 00:56
Har hørt fra DVD Pacific. De har undersøgt hvad der er sket med pakken og den er ganske simpelt pist forsvundet i posten, DHL har åbenbart heller ingen forklaring på mysteriet.
Så DVD Pacific har valgt at overføre det fulde beløb tilbage til min konto i stedet for at prøve at sende de Blu-ray's igen.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu