|
forstår ikke signal med yousee |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du vil så opleve, at det nogle gange kan hende, at der ikke er hul igennem til dem, fordi signalet kan ind imellem dykke helt. Men så skift til fx. Kanal5, og så tilbage igen, så kan der igen være signal!
|
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Hvis du vil se kanalerne i en ordentlig kvalitet. Jeg tror ikke på, at selv en god forstærker kan gøre et "ufærdigt" signal bedre. Plejer at sige: Et rimeligt signal kan blive bedre med en forstærker, men et dårligt signal forbliver dårligt.
|
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
|
fatbass ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 186 |
ok om aften har jeg næsten perfekt signal igennem men om dagen kan jeg godt droppe og se noget som helst på de kanaler
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Har du HF-tætte stik og gode kabler, så er det nok bedre end antenneforstærker - der er jo selvfølgelig også muligheden for Mellempakken... Men prøv nu lige gode kabler/stik først. Tvivler også, som Joern. Loenborg på at en forstærker vil du til noget. Da min mor havde Mellempakken, analogt, fes Discovery channel igennem fra Fuldpakken, dog meget kornet. En forstærker hjalp ikke på kvaliteten her.
|
|
![]() |
|
fatbass ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 186 |
købte kabel og stik hos direktetildig i køge, han sagde kablet var bedre end yousee godkendte kabler i elgiganten og stik i metal istedt for de gamle med plastik hætte
|
|
![]() |
|
Så skulle det jo være på plads, vedr. kabler... Så prøv, hvis lysten er der, med Triax-boks...
|
|
![]() |
|
ja er det sådan en?
http://www.harald-nyborg.dk/p6738/triax-signalforstaerker-1udgang
|
|
![]() |
|
Nej... Det var en Triax modtagerboks m. DVB C-tuner. Triax C HD415 CX eller nyere Triax-modeller. Glem antenneforstærker.
Redigeret af turbo2 - 20-August-2012 kl. 19:54 |
|
![]() |
|
Og så er det jo godt, at Top Gear og myth busters sendes om aftenen.
![]() |
|
![]() |
|
haha ja især med topgear :-)
|
|
![]() |
|
Vedr. antenneforstærker: GLEM DET! Har netop, for sjov prøvet med en Triax NT61, som jeg havde liggende - så dør de nævnte kanaler helt og kun de "lovlige" kanaler går igennem...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |