recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tuner-ur viser forkert
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tuner-ur viser forkert

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 07:26
Husk også at få en ny bon, så du har reklamationsret på den ombyttede.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10479
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af vonOle vonOle skrev:

Er den tilsvarende ?

Nej, som jcoop skrev for 4 timer siden.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10479
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 09:42
Oprindeligt skrevet af clausols1 clausols1 skrev:

Det har man ikke. Reklamationsretten gælder kun fra købsdatoen på den oprindelige vare.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Point: 421
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anoz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 10:05
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Det har man ikke. Reklamationsretten gælder kun fra købsdatoen på den oprindelige vare.

Flemming

Nej nej nej!!! http://www.forbrug.dk/Spoergsmaal-og-svar/fornyelseafgaranti?tc=3DEC07BF4001460FB1974EBA617657FF
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top
Pannen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Branchemedlem

Oprettet: 12-Maj-2004
Sted: Denmark
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pannen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 11:00
Hej.

Den boks du har fået istedet er en dvb-t boks. Så den ka. Du ikke bruge til kabeltv.
Vi har en update der retter uret på 122'eren. Og vi hjælper dig gerne med at få den opdateret hvis du går en boks tilsvarende igen.
Det skal dog siges at det er meget få steder den laver dette problem. Og det kan hænge sammen med andre ting også end blot boksens firmware (f.eks. Hvis det er et privat antenneselskab i en ejerforening hvor frekvenserne afviger osv.)

Men du/i er altid velkomne til at skrive til os. Også hvis man før har oplevet et problem med et produkt. Vi mener ikke selv at vores produkter ofte er fejlbehæftede. Tværtimod gør vi altid en indsats for at løse hvis der opstår nogle problemer. Og da der ofte skiftes frekvenser, kanaler osv. Og rigtig mange har ældre kabler og antennesystemer så er det nogle gange lidt svært at spore sig ind på det præcise problem. Derfor, skriv, så hjælper vi jer med gode råd, og opdatering hvis dette er muligt (afhænger naturligvis af om problemet skyldes produktet eller om problemet stammer et andet sted fra)

Mvh
Denver Electronics a/s

Morten Pannen
Til top
vonOle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-September-2007
Sted: Sdr.Jylland
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vonOle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 11:05
Oprindeligt skrevet af anoz anoz skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Flemming

Nej nej nej!!! http://www.forbrug.dk/Spoergsmaal-og-svar/fornyelseafgaranti?tc=3DEC07BF4001460FB1974EBA617657FF

Rolig nu, rolig nu - på min nye bon står der nærmest, at jeg bare skal komme ned og få Kaff' & winerbrød indenfor 24 måneder. Så nu lister jeg ned og får den byttet om på mandag eller tirsdag.
Men lidt sjovt er det nu: dvb-c/dvb-t - han kunne li'sågodt have givet mig et kassettebånd til min Sansa!
(okay, - dét havde jeg formentlig bemærket i butikken Big smile
Til top
vonOle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vonOle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 11:09
Oprindeligt skrevet af Pannen Pannen skrev:

Hej.

Den boks du har fået istedet er en dvb-t boks. Så den ka. Du ikke bruge til kabeltv.
Vi har en update der retter uret på 122'eren. Og vi hjælper dig gerne med at få den opdateret hvis du går en boks tilsvarende igen.
Det skal dog siges at det er meget få steder den laver dette problem. Og det kan hænge sammen med andre ting også end blot boksens firmware (f.eks. Hvis det er et privat antenneselskab i en ejerforening hvor frekvenserne afviger osv.)

Men du/i er altid velkomne til at skrive til os. Også hvis man før har oplevet et problem med et produkt. Vi mener ikke selv at vores produkter ofte er fejlbehæftede. Tværtimod gør vi altid en indsats for at løse hvis der opstår nogle problemer. Og da der ofte skiftes frekvenser, kanaler osv. Og rigtig mange har ældre kabler og antennesystemer så er det nogle gange lidt svært at spore sig ind på det præcise problem. Derfor, skriv, så hjælper vi jer med gode råd, og opdatering hvis dette er muligt (afhænger naturligvis af om problemet skyldes produktet eller om problemet stammer et andet sted fra)

Mvh
Denver Electronics a/s

Morten Pannen
TakkerSmile
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 11:10

Typisk Fona, teknik har aldrig været deres stærke side, de er jo også kun sælgere.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
vonOle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vonOle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2015 kl. 01:09
Nu kan jeg endelig runde helt af - og retfærdigvis må jeg hellere starte med at sige, at jeg fik en prima-ombytning i Fona. Jeg tror også, at de hyggede sig med hvordan f... kolegaen havde byttet om på -c og -t Smile - men vi kan jo alle lave en bøffer!
Well... jeg kan kun være tilfreds, - og samtidig konstatere, at der er sket ting & sager i de forløbne to år, hvor jeg har bikset med "problem-boxen". Nu fylder den kun en 1/4, med en meget pænere skærmmenu, og ikke mindst en langt mere tilgængelig manual som både er mere uddybende, og skrevet på et mere forståeligt dansk.
Boxen til venstre har fungeret fint i mange år på et andet tv - boxen til højre er den nye.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu