|
Transformer til BD-afspiller fra USA? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5310 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan har du konstateret at der ikke kommer strøm til afspilleren? Har du målt spænding ud af transformer? Som der skrives andetsteds kan det jo også være defekt afspiller? Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6262 |
Som jeg skrev i første indlæg er jeg ikke teknisk
Det, I skriver om, siger mig intet |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det gør jo så tingene lidt besværligt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
AlJones ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
Lykkes projektet ikke, så har jeg en 230V 2500BT stående i Århus som kan skifte region sådan her:
Med afspilleren i Standby, tryk 1-taltasten på remote for Region A Blu-ray/Region 1 DVD. LED-ringen omkring Power-knappen blinker een gang for at bekræfte. Med afspilleren i Standby, tryk 2-taltasten på remote for Region B Blu-ray og Region 2 DVD. LED-ringen omkring Power-knappen blinker to gange for at bekræfte. M.v.h., Al J. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |