recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - stærkste WIFI router
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

stærkste WIFI router

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
brisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2009
Status: Offline
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brisk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 19:36
Du kunne springe på en 600mW router. Dog ikke helt lovlig at bruge i dk, da grænsen er 100mW.
men den burde klare dine problemer.

http://www.amazon.com/dp/B007M8SGW2
Til top
audiogon Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 23-Februar-2010
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér audiogon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 21:21
Jeg har et hus på 226 m2 i et plan. Prøv at spørge om jeg har haft problemer.......
D-link kommer aldrig indenfor mine døre mere.
Jeg har købt Asus routeren i AC version.
Det fjerneste værelse var bare dødt, også med extendere på, også prøvet med anden D-link router, prøvet med de her "fantastiske" der kører via stikkontakt.......
Bras og bras, og genstartning af routere og modem konstant.

Efter jeg har købt Asus for 4 mdr siden har jeg genstartet den en gang, og det var efter opdatering.
Og aldrig har jeg haft mere stabilt WIFI, og det med dækning overalt, kun på N netværk. (Jeg kommer hermed lige med en undskyldning til Stofa).
Grunden til jeg valgte AC versionen var at hvis der stadig var problemer, så har de en USB AC WIFI adapter.
Men keine probleme overhovedet. Der er 4 bjælker ud af 5 på den bærbare i det fjerneste værelse, og det skal tilføjes at routerne har stået det samme sted.
I et garderobeskab foroven med skydelåger foran, og det fjerneste værelse er der så 2 spejlskydelåger og 4 massive mustensvægge signalet skal igennem.
Så prøv du bare at nøjes med en enkelt, og brug en halv time på at rette antenner ind.Smile
Ellers hedder AC adapter: 

ASUS USB-AC53

Redigeret af audiogon - 22-Maj-2013 kl. 21:50
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu