|
Overføre fra en Time Machine |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du kigger på iTunes support på www.apple.dk, så er der flere muligheder for at flytte dit iTunes bibliotek fra én harddisk til en anden. Det er bare lettest med TimeMachine, hvis man har det kørende i forvejen ...
Jeg ved ikke hvorfor 2 x 8 GB er så dyre hos Crucial - jeg købte 2 x 4 GB, og det var normal pris i forhold til Danmark. Data transfer kittet er et USB til SATA adapter og SuperDuper! programmet til Mac. Kablet kan fås flere steder, og programmet købes på shirt-pocket.com. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Super, jeg tjekker supportsiden ud, hvis jeg dropper den Time Machine igen.
Dvs. jeg behøver nødvendigvis ikke købe en Crucial disk med et data transfer kit, for man kan købe det i løssalg? Synes nemlig ikke rigtig EDB Priser kan hjælpe mig.
|
|
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
Du har en TC, som vel allerede har en tm backup. Boot maskinen med en dvd eller fra nettet, vælg time maskine og hvilke data du vil have ud. Det kan gøres på ganske kort tid.
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Damn, hvis du har et problem med jeg overvejer og godt kan li at snakke, så behøver du ikke deltage ;)
Jeg har fattet det kan gøres på det måde, men nu spørger jeg bare om forskellige ting, ikke? Desuden er det ikke min maskine, og maskinen det drejer sig om har hverken TC eller TM. Så ja... Men tak for dit svar
![]() |
|
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
Nå mht til konkrete problem, så ville jeg snuppe en tm backup på en ekstern disk.
Evt bare flytte iTunes biblioteket ud på den eksterne disk hvis det ikke er så stort, det er hurtigere end en tm backup. Smidt den nye disk i, installer ml på den. Flyt iTunes bibliotek over på den nye disk. Det er let og simpelt. Har selv flyttet iTunes bibliotek ud fra lokalt drev til et NAs drev. |
|
![]() |
|
Okay, det lyder godt nok nemt ja. Kan man virkelig bare drag&drop den iTunes mappe fra computer til computer?
Er det den mappe der ligger i: Finder > Musik > iTunes?
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |