|
Tuner-ur viser forkert |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Husk også at få en ny bon, så du har reklamationsret på den ombyttede.
|
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
||
Nej, som jcoop skrev for 4 timer siden. Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
||
Det har man ikke. Reklamationsretten gælder kun fra købsdatoen på den oprindelige vare. Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
||
Nej nej nej!!! http://www.forbrug.dk/Spoergsmaal-og-svar/fornyelseafgaranti?tc=3DEC07BF4001460FB1974EBA617657FF |
|||
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|||
![]() |
|||
Pannen ![]() Bruger ![]() Branchemedlem Oprettet: 12-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
||
Hej.
Den boks du har fået istedet er en dvb-t boks. Så den ka. Du ikke bruge til kabeltv. Vi har en update der retter uret på 122'eren. Og vi hjælper dig gerne med at få den opdateret hvis du går en boks tilsvarende igen. Det skal dog siges at det er meget få steder den laver dette problem. Og det kan hænge sammen med andre ting også end blot boksens firmware (f.eks. Hvis det er et privat antenneselskab i en ejerforening hvor frekvenserne afviger osv.) Men du/i er altid velkomne til at skrive til os. Også hvis man før har oplevet et problem med et produkt. Vi mener ikke selv at vores produkter ofte er fejlbehæftede. Tværtimod gør vi altid en indsats for at løse hvis der opstår nogle problemer. Og da der ofte skiftes frekvenser, kanaler osv. Og rigtig mange har ældre kabler og antennesystemer så er det nogle gange lidt svært at spore sig ind på det præcise problem. Derfor, skriv, så hjælper vi jer med gode råd, og opdatering hvis dette er muligt (afhænger naturligvis af om problemet skyldes produktet eller om problemet stammer et andet sted fra) Mvh Denver Electronics a/s Morten Pannen |
|||
![]() |
|||
vonOle ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2007 Sted: Sdr.Jylland Status: Offline Point: 95 |
||
Rolig nu, rolig nu - på min nye bon står der nærmest, at jeg bare skal komme ned og få Kaff' & winerbrød indenfor 24 måneder. Så nu lister jeg ned og får den byttet om på mandag eller tirsdag. Men lidt sjovt er det nu: dvb-c/dvb-t - han kunne li'sågodt have givet mig et kassettebånd til min Sansa! (okay, - dét havde jeg formentlig bemærket i butikken
![]() |
|||
![]() |
|||
vonOle ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2007 Sted: Sdr.Jylland Status: Offline Point: 95 |
||
Takker
![]() |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Typisk Fona, teknik har aldrig været deres stærke side, de er jo også kun sælgere. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
||
Nu kan jeg endelig runde helt af - og retfærdigvis må jeg hellere starte med at sige, at jeg fik en prima-ombytning i Fona. Jeg tror også, at de hyggede sig med hvordan f... kolegaen havde byttet om på -c og -t
![]() Well... jeg kan kun være tilfreds, - og samtidig konstatere, at der er sket ting & sager i de forløbne to år, hvor jeg har bikset med "problem-boxen". Nu fylder den kun en 1/4, med en meget pænere skærmmenu, og ikke mindst en langt mere tilgængelig manual som både er mere uddybende, og skrevet på et mere forståeligt dansk. Boxen til venstre har fungeret fint i mange år på et andet tv - boxen til højre er den nye.
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |