|
den klassiske - ny computer |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvis du beslutter dig for 240GB vil jeg anbefale at du holder dig til 1 Disk. Jo større SSD disken er jo hurtigere er den. Du kunne tilgengæld starte med 120 og se om det er nok og senere hen købe 1 mere, men hvis du allerede kan se nu at de 120 ikke er nok så køb en 160 eller 240. Jeg vil anbefale at du køber Corsairs Force GT serie (de røde)
|
|||
![]() |
|||
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
||
OK. Jeg har kigget lidt på den her SSD drev:
http://www.computersalg.dk/produkt/842952/corsair-force-series-gt-solid-state-dr# Jeg synes godt nok det er mange penge for en harddisk. Men så vidt jeg kan se, er den bedre end den MM-version tilbyder i 240gb. Skal man have nogle specielle stik i strømforsyningen for at koble den til? |
|||
![]() |
|||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
||
Ingen tvivl om at prisen på SSD stadig er for høj men du får meget ydelse for pengene. Den SSD disk du linker til er den jeg vil anbefale
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |