recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Surround og stereo?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Surround og stereo?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Jesper Flamand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2014 kl. 20:01
Oprindeligt skrevet af Portuz Portuz skrev:

Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

Portuz - tror du lige skal læse lidt mere om surround inden du begiver dig ud og købe M17 og M27.

Nej det skal jeg ikke. Surround i sig selv er meget simpelt, men det er at blande dem, som jeg ikke har erfaring med, hvilket netop er derfor jeg henvender herinde. Jeg er HELT med på, at surround 5.1 kræver 2 front, 2 bag, 1 center og 1 sub. Stereo er to kilder som sendes ud via to kanaler. At jeg så har valgt at køre med 2 front og 2 bag, hvor begge zoner er i min stue, som havde jeg 2 bag i surround har absolut intet med mit oprindelige spørgsmål at gøre - det er mit helt eget valg.

Jeg har fået svar på, at jeg kan bruge mine 2 fronter mens jeg kører surround - tak.

Når du så siger at "de 2 zone 2 højtalere også spille når du ser surround" betyder det så, at de spiller som de 2 bagerste de skal i et surround, eller spiller de på samme kanal som fronterne?

Hvis du tilslutter de to bagerste højtalere til din M3 kommer til til at spille i stereo, ligesom dine fronter gør det.
Til top
Portuz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Juni-2012
Sted: Storkøbenhavn
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Portuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2014 kl. 16:31
Mange tak for svar. Kan være jeg vender tilbage, når jeg skal bruge hjælp til al ledningsarbejdet :)
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu