recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GIK Acoustics forbedringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

GIK Acoustics forbedringer

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2015 kl. 10:25
De er lavet på special mål. Ingen justerings muligheder, og de kan heller give sig det mindste. Standard er de 1200mm, så det 2 stakket ovenpå hinanden. Jeg fik så bare lavet 2 af dem lidt kortere. Jeg har ca 233cm loft til gulv. Man må sige de har været præcise, de kan kun akkurat presses ind når de bliver holdt helt lige: -) Og skal da lige love for de virker, det er dælme blevet lyddødt nede i den ende af stuen. Men dem i loftet er overkill, de kvæler simpelthen for meget af musikken. Det lyder egentlig super godt, men man føler bare der mangler et eller andet, så man sidder bare og skruer højere og højere op, og det bliver aldrig anstrengende, men det er bare kedeligt på en eller anden måde. Er meget spændt på hvad diffusere kommer til og give af forskel.   
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2015 kl. 23:23
Ha ha hvor fedt, lidt vinkling mod midten gav lige det jeg savnede. De har måske fået 10 grader, vildt så lidt der skal til for og lave så stor forbedring. Nu er kunstnerne super nærværende og man kan nærmest høre deres læsben/savlen på mikrofonen: -) Sangeren er klokkeklart i midten, og man lægger mere mærke til instrumenterne, da de ikke flyder sammen med sangeren som før. Bassen er blevet kraftigere, men nu må vi se hvad der sker når jeg får lavet et nyt Dirac filter.
Har ellers haft dem vinklet før uden synderlig gode resultater, så det må være i kombination med panelerne det brillierer nu. Så ved jeg da hvad de næste par aftener kommer til og gå med
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu