|
Surround receiver-valg |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | ||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Blir i tvivl om hvad der er hvad, men det kaldes da connect?
https://support.spotify.com/se/problems/#Denon%20AV%20receivers |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Kan du fjernstyre din receiver direkte i Spotify app'en på din telefon? Hvis ikke, så er det ikke Spotify Connect. Så kan den bare tilgå Spotifys musik.
|
||
![]() |
||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
|
Åh det ved jeg ikke faktisk. Har ikke min receiver på nettet endnu, da der skal trækkes kabler først:)
Men da jeg testede det var der ihvertfald Spotify Ikon i menu´en som jeg testede
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Yes, men det betyder ikke nødvendigvis Spotify Connect, nemlig. Der er to måder at bruge Spotify på, når det gælder en forstærker.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
de er ikke ens..! jeg har haft min sr7009 åbnet ved siden af min kammerats "tilsvarende" Denon AVR-X5200, netop fordi han påstod det samme, og det er SLET ikke samme maskine... Redigeret af strecker - 30-Oktober-2014 kl. 05:45 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Visse modeller er samme "maskine" - som med ONKYO og Integra.
M.v.h. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
Der er forskelle Henrik.
|
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
|
Bruger de ens udgangstranser, modstande og kondensatore?.... Spørgsmålet er jo hvem der så lyder som hvem... de trimmes jo ikke ens. Seat kører jo heller ikke som VW trods ens indre ;-) |
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
|
Og Denon bruger 20W mere og vejer 400g mere ;-) |
||
![]() |
||
Willads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 453 |
|
Det er en VSX 922 og ikke 921 som jeg skrev
![]() |
||
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
||
![]() |
||
|
Så er du ikke længere blevet snydt :)
Men den er stadig klasser under omtalte Yamaha ;) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |