|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||||||||||||
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
||||||||||||
Ja, F1 dækningen er faktisk OK. Med hensyn til DTC er jeg faktisk nød til at tage ud og se det live for at få noget ud af det, fordi 6'eren sendes analogt på den antenneforening jeg har(glentevejens antennelaug - odense). Det ligner virkelig lort
![]() |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
![]() |
||||||||||||
Man kan da godt se på tv2´s dækning af Le Mans at de skal spare nogle penge. Væk er studiet ved banen og væk er deres reportere i pitten, det er belvet en tynd omgang. Tror jeg skal følge Le Mans i år på eurosport.! |
|||||||||||||
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
![]() |
||||||||||||
dækningen af F1 syntes jeg også er rigtig god |
|||||||||||||
Mvh Peter
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Egentlig nogen der kender til tv2´s dækning af Le Mans i år, syntes ikke at kunne finde noget endu, tænker mere om der kommer noget på tv2sportHD..?
|
|||||||||||||
Mvh Peter
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
||||||||||||
Lørdag 13/6
Du kan læse mere her http://www.24h-le-mans.dk/index.asp?get=lm2009itv Redigeret af ghost-the-man - 25-Maj-2009 kl. 21:13 |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Super, tak for det Kunne også lige læse at Le Mans IKKE bliver produceret i HD, så ingen Le Mans i HD... Syntes nu heller ikke at kunne mindes billederne har været dårlige der nede fra, men det havde ikke gjort noget Redigeret af pmalm - 25-Maj-2009 kl. 21:39 |
|||||||||||||
Mvh Peter
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
kiel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
||||||||||||
"Bemærk, at TV billederne ikke produceres i HD format, så hverken Eurosport eller TV2 SPORT kan sende i HD."
Øøøv.. ![]() Redigeret af kiel - 25-Maj-2009 kl. 21:42 |
|||||||||||||
mvh kiel
|
|||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |