|
mac mini |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
xander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har nok ikke rigtigt fulgt med tiden, jeg ved ikke hvad dropbox og atv2 er . Min søns behov er ikke så stort endnu, men det bliver jo nok større med tiden,det er nok mest mig der træt af det ikke kører helt stabilt med win 7. Så derfor tænkte jeg at det var tiden til at prøve noget andet. Har været i forkellige butikker og talt med dem om mac , først havde jeg enteligt tænkt på en imac 21.5 men har ikke noget at bruge den store skærm til, desuden har jeg ikke plads til den på mit computer bord, som jeg er meget glad for
|
||
![]() |
||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
|
Dropbox = en folder i skyen.
atv2 = Apple TV (2. gen.). Men enig, en Mac Mini går du ikke galt i byen med til junior. Jeg sprang på Mac-vognen for 18 mdr. siden, og har ikke set mig tilbage. Det funker bare og jeg savner absolut ikke Windows. /Nils
|
||
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Køb mac mini, som jo basalt set også rummer hardware til at køre Windows 7.
Så kan du køre MacOS og evt. vælge efterfølgende at skifte til dualboot, hvis junior skulle komme hjem og kræver du installere nogle spil eller programmer til Windows. Men hvis det er en hardcore gamer maskiner du leder efter, så får du mere rå ydelse ved at vælge et stort skrummel af ukendt fabrikat, frem for en lille fiks mac mini. Jeg ville personligt vælge skrumlet, men sådan er vi nu forskellige... ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |