reslfj skrev:
Så må der være mange ting, i ikke bruger, for der er mange fejl
- Remoten's signaler opfattes ofte forkert
- Tekst-tv har et utal af fejl og uheldige funktioner.
- Tekst-tv starter hver gang man skifter dertil med at hente siderne forfra.
- med mange flere
- Den gule tidslinie i Guiden kommer 'som vinden blæser'
- Der er intet ur på Guiden
Lars
|
Min remote virker fint, jeg har dog valgt at installere en logitech Harmony, så boksen er "fuldt integreret" med resten af mit system, og så jeg slipper for at benytte flere remotes. Den originale fjernbetjening reagerer lidt langsommere, men jeg har aldrig oplevet, at de leverer et forkert signal.
Korrekt, jeg benytter mig ikke af tekst tv - herhjemme er Internettet opfundet :) Det er dog en generel opfattelse, at tekst-tv på digitale modtagere fungerer ekstremt ringe. Det har den gjort på både Sagem og Samsung boksene, det er det samme på Motorola boksene og Samsung fra Stofa - hvorfor skal jeg ikke kunne sige, men det er bestemt ikke et isoleret "TDC problem".
Ingen problemer med Guiden(EPG) her - ville måske gerne kunne se lidt flere kanaler på oversigten, men både hastighed (og den gule streg) kører fint.
Ur tjaa.. nice to have - men det er
_ikke_ en fejl.
HD optagelse har ikke fungeret tilfredstillende - og det er klart, at sådan en fejl skal retttes.
Det er så også meget meget begrænset hvad jeg har oplevet af hakken i billederne - et par gange, og slet ikke alvorligt. En genstart har i alle tilfælde afhjulpet problemet.
Jeg er generelt set rigtig tilfreds med begge bokse, og mener slet ikke de småproblemer der har været med de nye Samsungbokse tåler nogle sammenligning med Sagem 81 historien.
Helt ærligt, så tror jeg at mange problemer opstår i forbindelse med lokale forhold hos kunderne - dårlige kabler, dårlige installationer, signal modtagelse gennem antenneforening osv. En anden ting er folks forventninger til en forholdsvis billig boks - bevares det skal da virke, men jeg mener ikke man kan klandre YouSee for ALT i denne sammenhæng.
Redigeret af tobywan - 18-Marts-2009 kl. 08:41