recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR Kontant: Yousee HD bokse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDR Kontant: Yousee HD bokse

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Kanee Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-August-2006
Status: Offline
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 22:46
Skræmmende uvidende vært omkring problemet. Han prøvede at svine yousee til på områder de enten ikke har kontrol over, eller meget lidt.

Måtte grine da han sagde noget lignende "det er jo jer der bestemmer hvor meget boksen bruger i strøm". Øhh,, de kan stille nogle krav, men de bestemmer det næppe. 

Og efter at ham fra yousee stolt havde sagt, at de havde fået en ny firmware ud svarede han "det er jo det der sker når Kontant kommer på sagen".
Så tager han lige credit for noget yousees udvilkere har arbejdet på i et ½ år, der er blevet retten KUN fordi deres lille program går på sagen (tro på det)....
Yousee har forhåbentligt meget større interesser, end at rede deres røv i et forbrugerprogram.

Jeg syntes ikke det er første gang, Kontant udviser meget mangelfuld viden om hvad problemstillingen faktisk er. Der mangler viden omkring hvad de bagvedlæggende problemer er. Elendigt indslag efter min mening.

Redigeret af Kanee - 17-Marts-2009 kl. 22:50
Til top
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Point: 976
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 22:58

Oprindeligt skrevet af Kanee Kanee skrev:

Skræmmende uvidende vært omkring problemet. Han prøvede at svine yousee til på områder de enten ikke har kontrol over, eller meget lidt.

Måtte grine da han sagde noget lignende "det er jo jer der bestemmer hvor meget boksen bruger i strøm". Øhh,, de kan stille nogle krav, men de bestemmer det næppe. 

Og efter at ham fra yousee stolt havde sagt, at de havde fået en ny firmware ud svarede han "det er jo det der sker når Kontant kommer på sagen".
Så tager han lige credit for noget yousees udvilkere har arbejdet på i et ½ år, der er blevet retten KUN fordi deres lille program går på sagen (tro på det)....
Yousee har forhåbentligt meget større interesser, end at rede deres røv i et forbrugerprogram.

Jeg syntes ikke det er første gang, Kontant udviser meget mangelfuld viden om hvad problemstillingen faktisk er. Der mangler viden omkring hvad de bagvedlæggende problemer er. Elendigt indslag efter min mening.

Kan ikke være mere enig, han må da godt nok havde følt sig dum. Ham tv værten.  

Man undrer sig over de ikke havde taget kontakt til ham igen (ham der havde haft problemerne... men det var vel fordi der ikke var noget at komme efter... og det måske kun var ros han havde nu).

Redigeret af bulk - 17-Marts-2009 kl. 23:16
Til top
Think-T-wice Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-September-2005
Sted: Denmark
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 23:34
Mage til fald på røven journalistik skal man da ikke lede langt efter, tag bare Kig Ind, hold k... hvor det var ringe.

Var der nogen som så "den utilfredse kunde" måden hvorpå han trykkede febrilsk på fronten af boksen - sku grineren....nok mest til ære for fotografen, "se jeg trykker og trykker og der sker intet" hmm jep jep

Men ret skal være ret, boksen har nogle bugs, har dog selv været forskånet for de værste eller overlevet dem... alt i alt er jeg ok tilfreds med den.. og ville ikke undvære den. Hd oplevelsen er alt for fed.

Mvh

Think-T-wice
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 23:52
Oprindeligt skrevet af Kanee Kanee skrev:

De kan bestemme, om de vil sende boksen på markedet, selvom den har et uacceptabelt strømforbrug. Det har de tilsyneladende bestemt, at de ville.

Det kan ingen andre end YouSee pålægges ansvaret for.
Til top
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Point: 976
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 07:12

.

Redigeret af bulk - 18-Marts-2009 kl. 07:23
Til top
tobywan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 08:35
Oprindeligt skrevet af reslfj reslfj skrev:

Så må der være mange ting, i ikke bruger, for der er mange fejl

• Remoten's signaler opfattes ofte forkert
  • Tekst-tv har et utal af fejl og uheldige funktioner.
  • Tekst-tv starter hver gang man skifter dertil med at hente siderne forfra.
  • med mange flere
  • Den gule tidslinie  i Guiden kommer 'som vinden blæser'
  • Der er intet ur på Guiden

Lars   

Min remote virker fint, jeg har dog valgt at installere en logitech Harmony, så boksen er "fuldt integreret" med resten af mit system, og så jeg slipper for at benytte flere remotes. Den originale fjernbetjening reagerer lidt langsommere, men jeg har aldrig oplevet, at de leverer et forkert signal.

Korrekt, jeg benytter mig ikke af tekst tv - herhjemme er Internettet opfundet :)  Det er dog en generel opfattelse, at tekst-tv på digitale modtagere fungerer ekstremt ringe. Det har den gjort på både Sagem og Samsung boksene, det er det samme på Motorola boksene og Samsung fra Stofa - hvorfor skal jeg ikke kunne sige, men det er bestemt ikke et isoleret "TDC problem".

Ingen problemer med Guiden(EPG) her - ville måske gerne kunne se lidt flere kanaler på oversigten, men både hastighed (og den gule streg) kører fint.

Ur tjaa.. nice to have - men det er _ikke_ en fejl.

HD optagelse har ikke fungeret tilfredstillende - og det er klart, at sådan en fejl skal retttes.

Det er så også meget meget begrænset hvad jeg har oplevet af hakken i billederne - et par gange, og slet ikke alvorligt. En genstart har i alle tilfælde afhjulpet problemet.

Jeg er generelt set rigtig tilfreds med begge bokse, og mener slet ikke de småproblemer der har været med de nye Samsungbokse tåler nogle sammenligning med Sagem 81 historien.

Helt ærligt, så tror jeg at mange problemer opstår i forbindelse med lokale forhold hos kunderne - dårlige kabler, dårlige installationer, signal modtagelse gennem antenneforening osv. En anden ting er folks forventninger til en forholdsvis billig boks - bevares det skal da virke, men jeg mener ikke man kan klandre YouSee for ALT i denne sammenhæng.

Redigeret af tobywan - 18-Marts-2009 kl. 08:41
Panasonic VT50 - B&W CMs2
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu