|
Onkyo TX-NR809 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
torbenan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2014 Sted: Kbh Status: Offline Point: 124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Inden du kaster dig en langsommelig reparation af Receiveren synes jeg du skal undersøge problemet systematisk
1) Lav en factory reset på receiveren. 2) Opdater receiveren med seneste firmware. http://www.eu.onkyo.com/en/firmware-435.html?query=tx-nr809 2) Tryk på setup funktionen på receiveren. Ser du menu'en på skærmen. Hvis ja er det ikke har du elimineret mange muligheder hvis nej. Prøv et andet display og prøv et andet kabel. Altid en ting af gangen (og sluk for strømmen, når du rører hdmi indgange Nu bør du vide om der er et problem mellem Receiveren og skærmen. Hvis ikke skal du systematisk teste om der er et problem mellem playstation og receiveren. Et trin af gangen. Jeg tror umiddelbart ikke, at du har problem med HDMI boardet. Hvis det var brændt af ville den være helt død. |
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Bliver der ikke skrevet først i tråden at det virker hvis der skiftes hdmi indgang på tvet!!!
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Jo, og det betyder også at det ikke kan være forstærkeren. Men vi har ikke fået svar på, om f.eks. PS4'eren giver billede hvis den sættes i den pågældende HDMI-indgang som ikke virker med receiveren. Det var nok værd lige at undersøge det, før der bøvles mere med receiveren. |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Husk nu for guds skyld at slukke strømmen KOMPLET fra alle apparater når du skifter HDMI stik, det så pokkers følsomt!!!
:) :) |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Supertommi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2012 Status: Offline Point: 73 |
Jeg vil prøve at lave en firmware update i morgen formiddag.
Zulfo-> Indgangen virkede med min gamle Denon forstærker. Jeg vil i morgen også lige prøve at smide Onkyo forstærkeren til mit andet fjernsyn og se om det er det samme.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |