recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til valg af bagkanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til valg af bagkanaler

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Jesper Flamand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2014 kl. 18:56
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

De skal hænge på bagvæggen!

Haha, jeg beklager min uvidenhed! Jeg tror jeg misforstod dig :-) Men okay, det er taget til overvejelse!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2014 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af Jesper Flamand Jesper Flamand skrev:

Haha, jeg beklager min uvidenhed! Jeg tror jeg misforstod dig :-) Men okay, det er taget til overvejelse!

Det er jo netop fordi der er for lidt plads på din sidevæg, at jeg skrev at de fungerer fint på bagvæggen også. Mine gør!
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2014 kl. 19:08

Oprindeligt skrevet af Jesper Flamand Jesper Flamand skrev:

Det er jo netop fordi der er for lidt plads på din sidevæg, at jeg skrev at de fungerer fint på bagvæggen også. Mine gør!

Yes jeg er med, troede bare du mente det andet. Sidder du også helt op ad din bagvæg?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2014 kl. 19:24
Jep! Men ryglænet gør at mit hoved er en smule foran højttalerne.
Til top
Dichael Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2013
Point: 197
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dichael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2014 kl. 20:14
Har du overvejet indbygningshøjttalere?

Dem kan du få i topkvalitet og montere perfekt i forhold til lyttepositionen.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2014 kl. 21:50

Jep! Men ryglænet gør at mit hoved er en smule foran højttalerne.

Okay! Det samme er nok gældene hos mig!

Oprindeligt skrevet af Dichael Dichael skrev:

Har du overvejet indbygningshøjttalere?

Dem kan du få i topkvalitet og montere perfekt i forhold til lyttepositionen.

Har haft tænkt tanken! Men da jeg bor til leje kan jeg desværre ikke bygge det i væggene nu. Falsk væg ville kunne klare det, men det går ud over den snævre plads jo. Kender i nogle sider men installationer af indbygnings højtalere så man evt kunne få nogle ideer? 
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2008
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2014 kl. 18:10
Hvad med følgende:
http://cornered.dk/consumer/
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu