recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dirac Live
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dirac Live

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 08:45
Noget af det der springer i øjnene er din indbygning/flush mounting af CM5. Har du hørt nogle kloge hoveder ad, om det er noget som vil påvirke deres lyd? Jeg tænker de er designet til og stå frit på en stander. Det må være dårlige betingelser for den bagudvendte basport.
Til top
ldplusse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 359
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ldplusse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 09:09
Oprindeligt skrevet af armani-thomas armani-thomas skrev:

Noget af det der springer i øjnene er din indbygning/flush mounting af CM5. Har du hørt nogle kloge hoveder ad, om det er noget som vil påvirke deres lyd? Jeg tænker de er designet til og stå frit på en stander. Det må være dårlige betingelser for den bagudvendte basport.

Den bagudvendte reflexport er proppet med de medfølgende skumpropper.
Ellers skulle der ikke være nogen problemer med denne løsning.

Jeg gik faktisk efter en B&W 805 Diamond, som har sin port foran. Men prisen kunne ikke forenes med konen. De koster så også 3 gange så meget? 
Nu er de udgået og deres erstatning koster 4 gange prisen af CM5.

Skal klare mig med mine CM5'er i en del år, før jeg kan skifte dem til noget bedre.

Redigeret af ldplusse - 08-April-2016 kl. 09:15
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu