recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv lyd med stereo forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv lyd med stereo forstærker

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Flash! Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2016
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flash! Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2016 kl. 13:03
Jeg synes at det er værd at bemærke at der også findes stereo forstærkere der har en påviseligt ringere ydelse end tilsvarende prissatte AV receivere, specielt blandt de lidt mere eksotiske mærker, så imo er der ikke nogen garanti for at man får noget bedre ved at købe stereo til samme penge som en avr. Det er nærmest naivt at tro at man pr automatik får noget bedre. Hvis der er en ting jeg har lært over de sidste 25+ års erfaring med HIFI og video, så er det at der ikke er nogen grænse for hvor _lidt_ man kan få for pengene. Specielt blandt de lidt mere ukendte mærker.

Dette i øvrigt sagt, uden i øvrigt at tage stilling til om nogen i det hele taget er i stand til at _høre_ forskel, fremfor at _se_ forskel uanset om den ene forstærker på papiret skulle være lidt bedre end den anden. Jeg kan altså ikke høre forskel og jeg ville nødig give køb på alle de gode funktioner i min AVR, for et få en marginalt bedre lydkvalitet. Reelt så marginal, at folk ikke engang kan blive enige om, om den i virkeligheden er der eller om det er ren indbildning.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2016 kl. 15:18
Jeg hopper ud ud af tråden.

Gider ikke flere endeløse diskutioner med Henrik Stevn.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu