recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SONOS + youSee play
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SONOS + youSee play

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3844
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SONOS + youSee play
    Sendt: 5 timer 41 minutter siden kl. 17:10
Jeg oplever at jeg hele tider bliver logget ud. Login holder kun ca 1 døgn. Dvs hver dag hvis jeg vil bruge mit youSee Play via SONOS skal jeg autorisere den igen.

Er der andre der oplever det samme ??

PS og så er det aldrig lykkeds mig at få adgang til mit lokal musikbibliotek som ligger på en intern HDD på min MacMini efter den katastrofale opdatering de lavede for snart lang tid siden - jeg får den famøse fejl 913 

Redigeret af kim.t - 5 timer 36 minutter siden kl. 17:15
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9409
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 4 timer 40 minutter siden kl. 18:11
Har samme problem Sonos og yousee
Til top
mikkelsen1980 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-September-2007
Sted: Vejle, Danmark
Point: 385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelsen1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 1 time 55 minutter siden kl. 20:56
Samme problem med Yousee.
Telmore virker fint.
Sonos S1
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu