|
Problemer med Stofa Mail |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
flemsehj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-December-2020 kl. 13:51 |
Måske off-topic men jeg forventer, at de fleste, som læser her, er Stofa-brugere.
Det kan tage lang tid at komme igennem til Stofa på telefonen, så jeg ville prøve her først. Jeg har i mange år brugt Mozilla Thunderbird som mail-klient, og det har virket perfekt, indtil i tirsdags, hvor jeg pludselig ikke kunne læse mine mails længere. Jeg får en timeout til serveren. Jeg kan læse webmail, så kodeordet er OK. Jeg kan sende mails med Thunderbird. Og jeg kan læse mails med Windows 10 Mail. Jeg har forsøgt med alle mulige indstillinger, både POP3 og IMAP. Både de porte, som Stofa selv angiver (993 til indgående, 587 til udgående), men får blot at vide, at der er problemer med opsætning, brugernavn eller password. Har nogen en ide? /Flemming
|
|
![]() |
|
xane ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Sted: århus Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har pt. det samme problem dog med min mail udbyder one.com
har skiftet til outlook og der virker mailen så det er et eller andet i thunderbird
|
|
![]() |
|
flemsehj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg fandt årsagen.
Mit beskyttelsesprogram (ESET) blokerede for Thunderbird. Åbenbart er der tilføjet noget SSL/TLS i v78.x /Flemming
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |