|
Skal have kalibreret mit nye TV... |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Øh!? Fordi?
M.v.h. |
|
![]() |
|
Fippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 08-August-2017 Status: Offline Point: 82 |
Sony A1 er den nem at kalibrere
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Den må du gerne uddybe. Jeg har anmeldt en del Sony TV på flatpanelsDK og mig bekendt har jeg ikke glemt noget. “Synkronisering efter motiv” siger mig intet. Jeg kan finde en gammel tråd fra vores forum, som er fra 2010, hvor nogen nævner “motiv”, men det er helt tilbage fra EX500-modellens tid, så jeg håber ikke det er dét du mener... Redigeret af Torben Rasmussen - 15-Oktober-2017 kl. 20:51 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Jeg har sådan en gammel EX model,skal jeg så måske til at indstille den igen, .??
![]() Mvh. |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Som sagt aner jeg ikke hvad problemet er, men nævnte tråd har intet med vores kalibrering at gøre. Som jeg husker det, så er der ikke alverdens håndtag at hive i alligevel på den model
![]() |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Jeg har nu ikke oplevet noget,men der kommer så mange nye ideer ![]() Men det er klart at hvis der kunne vrides lidt mere ud af den Gamle Sony,så skulle det forsøges. Der kommer jo så meget ny viden til hele tiden. ![]() Mvh. Redigeret af nesager - 15-Oktober-2017 kl. 22:17 |
|
![]() |
|
Fippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 08-August-2017 Status: Offline Point: 82 |
Synkronisering efter motiv har jeg bare slået fra. Men det er en funktion der dynamisk stiller lysstyrken på tv'et ift billedmaterialet der bliver vist.
Den som efterhånden sagt mange gange jeg faktisk ville sige folk skulle huske og dom i glemte på flatpanels er lyssensor. Det hele er under indstillinger og øko Mener det var Sony w925 med backlight i overså den funktion på og klagede over mørk og lav lysstyrke , kan godt være det er forkert model er svært at huske numrene mere. Det er også ligegyldigt. Jeg er ikke ude på at bashe jer. Ved godt i ved mange meget avancerede ting. Men folk har neget svært ved at tro på andet og bruge deres egen øjn og hjerne når de har læst noget i en test derfor brugte jeg eksemplet med denne fejl og Også fordi at måske stole mere på hvad en bruger siger omkring et tv. Dette var i Hother diskussionen. Og mange tror jo ikke på hans observationer omkring oled ift. Dit og dat. Men måske skulle man bogen gange høre lidt mere efter. Vi er nogen der ser rigtig materiale på vores tv og bedømmer ud fra det. Akkurat det samme med hi-fi Redigeret af Fippo - 15-Oktober-2017 kl. 22:06 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
To ligegyldige indstillinger, som ikke har noget med en kalibrering at gøre, da de skal slås fra i forbindelse med en kalibrering...
M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |