|
Panasonic 4K UB700 afspiller på tilbud i Elgigante |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |||
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
jeg går ud fra det er afspilleren , men ved det faktisk ikke....
|
|||
![]() |
|||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
||
Hvis den står til automatic så gør den.
|
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
![]() |
|||
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
||
Jeg har testet UB700 afspilleren til mit LG E6 tv og der var der problemer med afspilning af bluray skiver hvis ultra deep colour var slået til på tvet. Når jeg slår det fra og afspilleren registrer det, så ser bluray film flotte ud!
|
|||
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4657 |
||
Ultra deep color skal være slået til for at få HDR-signal igennem.
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Men åbenbart være slået fra, når man ser på "almindelig" BluRay... M.v.h. |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
Hvis indstillingerne er som på min UB900, så er Deep Color slået til som standard i "HDR menuen", og der skal ikke slås noget fra ved afspilning af BD
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |