|
Afløser til plasma |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Jespus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da vi tændte fjernsynet kom den samme jingle som på 3320eren.
|
|
![]() |
|
ClausBP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 378 |
Ditto her, Klaus! Jeg kan husk, jeg blev overbevist ved en demo hos TapeConnection på Vesterbrogade i København. Jeg ved ikke, om det er slidstærkt - jeg har jo kun brugt det i 12 år.
|
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Mit Pio lx508xd fra det uofficielle fælleskøb i 2007 nægter også at dø
![]() |
|
![]() |
|
mick-j ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 224 |
Mit Pioneer 427XD ruller stadig og har rundet de 14 år i dec 2020. Fint tv, men får lidt ondt i muldvarpen når jeg tænker på hvad jeg gav for det i sin tid
![]() Har tilføjet en AppleTV 4k (jaja, 4k var ikke helt nødvendigt) og da vi har klippet kablet til Stofa sidste år, kører næsten alt indhold via denne. Der sidder dog også en BD på. Har mange gange overvejet at udskifte det, men det fungerer altså bare perfekt i soveværelset og har ingen burn-in. I modsætning til den LCD monitor jeg sidder foran lige nu.. //Mick |
|
Med venlig hilsen
Mick Johansen |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19629 |
Nå ja, 427, sådan et har jeg også et sted på garageloftet.......
Det kostede kun 20.000 i indkøb, fuck et dejligt tv!
Klaus |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5321 |
Kunne ikke i første omgang lokalisere fejlen, så reparation stod standby et par år inden jeg fandt Pioneer service info om fejlen (var fra dato efter mine første rep. forrsøg). Fejl var et generelt problem med spændingsregulator IC, så blink fejlkoden var misvisende. ![]() Det har så kørt uden problemer siden reparation. ![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Mit Pioneer 5080 fra ca. 2006/2007 kører stadig i stuen. Og det kører meget!
Har svoret ikke at skifte det ud før det står af. Er stadig imponeret over 1366x768 billedet. Det fungerer både som TV og varmeapparat. |
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1421 |
Plasma er den eneste skærmteknologi der kan gengive en pejsevideo korrekt ![]() Der må lcd og oled give fortabt.
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
kloppern ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2010 Sted: Hinnerup Status: Offline Point: 133 |
Vær opmærksom på at når du kigger på skærmen i butikken, så er de indstillet efter at vise vildere farver end tv'et ved siden af, så lad dig ikke skræmme af det.
Når du får det hjem, vil du sikkert tænke "ØV, det ser jo helt forskruet ud". Træk vejret og brug noget tid på at få det indstillet rigtigt (der findes masser af gode indstilliger rundt om på nettet), evt. opret en ny tråd her, så er vi helt sikkert mange der gerne vil hjælpe dig.
|
|
![]() |
|
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Mit Pioneer 608 er efterhånden nået ned på "kun" 5.000 kr. pr. leveår. (og fungerer stadig fint) Afløseren bliver enten 65" eller 77" OLED (sandsynligvis SONY) Jeg venter dog på det helt rigtige tidspunkt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |