|
Samsung førende på globalt TV-marked for 15. år i |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
oleahmed ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OLED for the win.
Heldigvis er der en del som efterhånden har fået øjnene op for OLED. "Er det vigtige for en entusiaster et godt billede, eller at tv’et er lavet at alle andre end Samsung ?" Næ egentlig ikke, bare billedet er godt, og hvis Samsung havde et OLED i deres sortiment kunne det helt sikkert godt overvejes, omend jeg ikke er vild med deres GUI. Har tre OLED her hjemme, og det første er overtaget af min ældste dreng, ingen burn in endnu. C7, C9 og CX, vi er ovenud glade for dem.
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samsung lever på bedste måde op til den gamle "kvantiet over kvalitet"...
Derudover vil forbrugeren gerne have et TV der er pænt når det er slukket, billedekvalitet kommer ofte i anden række. Her leverer Samsung. Som andre siger; havde Samsung skærme med en bedre billedekvalitet, var det bestemt med i mine overvejelser. Der benyttes en forældet teknik, det er "gammel vin på nye flasker".
|
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |