Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
zirio
Redaktionen
recordere.dk teamet
Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 878
|
Sendt: 05-Maj-2009 kl. 13:47 |
cbroegger skrev:
Gromit skrev:
Vil det sige, at du rent faktisk er i besiddelse af en Oppo Blu-ray BD-83 (Region A) afspiller? ...og du har gjort den regionsfri på både Blu-ray & DVD delen?
Det lyder sgu spændende!! Vær venligst at uddybe det nærmere.
|
Jeg fik en Oppo BDP-83 engineering sample tilbage i januar, og har nu fået en EAP version med nyeste firmware. Og ja, efter en del disassembling, kan jeg nu modificere den til regionsfrihed på DVD, og manual skift mellem reg A og B på bluray del. (Manuel skift er med fjernbetjeningen).
Ps. hvis recordere.dk evt. vil have den til låns til review, kan jeg undvære den fra ca. onsdag næste uge og nogle dage frem.
mvh. Casper |
Casper nu kan jeg kun tale på egne vegne, men som udgangspunkt så er jeg af den klare overbevisning, at hele redaktionen ønsker en test af afspilleren, inkl. den mod-fiks. Derfor anbefaler jeg dig, at sende en PM til Lars, og hører om det næste skridt. Jeg vil i hvert fald ikke have noget imod at anmelde den  . Nu kommer der snart nogen eksamerne, så det jeg har desværre ikke den store tid, til at anmelde nyt gear!  /Zirio
|
 |
cbroegger
Bruger
Oprettet: 19-Marts-2006
Point: 90
|
Sendt: 05-Maj-2009 kl. 22:07 |
Startrek skrev:
Mon ikke at der er samme regionsfrie kit, der bruges til US modellerne og EU modellerne ? |
Jo.
Startrek skrev:
Hvilken regionsfrie kit er der bruget til Oppo, mene ikke at der endu er udvilken et kit til Oppo ? |
Det er et kit jeg har udviklet, som bliver forhandlet via ca. 20 forhandlere.
|
 |
cbroegger
Bruger
Oprettet: 19-Marts-2006
Point: 90
|
Sendt: 05-Maj-2009 kl. 22:08 |
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 06-Maj-2009 kl. 06:46 |
Det var da pudsigt, jeg kontaktede allerede Lars lørdag aften i sagen, med link til tråd og angivelse af dit navn Casper (det var i mens jeg endnu var redaktionsmedlem )
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
henrik-t
Guld medlem
Oprettet: 08-August-2007
Point: 1553
|
Sendt: 08-Maj-2009 kl. 15:46 |
Er den modtaget, og kan lars kommentere omkring Mod chippen virker...!???
Da der er nogle der kan bestille den allerede...
Henrik
|
+100HD Film
|
 |
Startrek
--
Bruger stoppet på recordere.dk
Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
|
Sendt: 09-Maj-2009 kl. 12:24 |
Gad vide om der er nogle Oppo forhandler der ville kunne lev. den med
denne chippen montret ?????
|
 |
Infinity
Guld medlem
Oprettet: 13-September-2007
Point: 1078
|
Sendt: 09-Maj-2009 kl. 14:11 |
Hother skrev:
Det var da pudsigt, jeg kontaktede allerede Lars lørdag aften i sagen, med link til tråd og angivelse af dit navn Casper (det var i mens jeg endnu var redaktionsmedlem ) |
Hej Hother
Har du trukket dig ud af radaktionen? Hvornår og hvorfor er det sket ?
Det fremgår ikke rigtigt af din avatar

Men tak for din gode indsats!
|
mvh Infinity
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 09-Maj-2009 kl. 14:35 |
Infinity skrev:
Hother skrev:
Det var da pudsigt, jeg kontaktede allerede Lars lørdag aften i sagen, med link til tråd og angivelse af dit navn Casper (det var i mens jeg endnu var redaktionsmedlem ) |
Hej Hother
Har du trukket dig ud af radaktionen? Hvornår og hvorfor er det sket ?
Det fremgår ikke rigtigt af din avatar

Men tak for din gode indsats!
|
mange tak, men jeg er tilbage igen, så jeg vil forsøge at leve op til dine forhåbninger
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Startrek
--
Bruger stoppet på recordere.dk
Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
|
Sendt: 09-Maj-2009 kl. 15:01 |
|