recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fællekøb: Sony HX900 & HX1000. Debat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFællekøb: Sony HX900 & HX1000. Debat

Besvar Besvar Side  <1 262728
Forfatter
Besked
heli Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2004 kl. 21:26

Hej Alle.

Jeg har idag modtaget en kopi af en dansk manual, men desværre var det til GX300/GX700.

Er jeg den eneste der har uheldig ?

/Peer

Til top
Hitzie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-August-2004
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2004 kl. 15:53

Kære I der venter på Sort Sony HX900

TapeConnection har dags dato oplyst mig om, at leveringen af de sorte Sony HX900 er forsinket. TC har været i kontakt med Sony og regner nu med at kunne levere maskinerne "sidst i næste uge". Lad os så håbe, at det holder stik (de sorte maskiner har i længere tid kunnet fås i Tyskland...).

Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2004 kl. 17:21

Oprindeligt skrevet af Hitzie Hitzie skrev:

de sorte maskiner har i længere tid kunnet fås i Tyskland...

Er du helt sikker på det? Jeg synes at flere af de tyske netbutikker jeg har set, reklamerer med at have den sølv-farvede på lager, men at selvsamme butikker har den sorte anført med 7 dage eller 2 ugers leveringstid (vel også afhængig af samme forsendelse som TC venter på).

Er der derfor rent faktisk nogle her der har set eller rørt ved et fysisk eksemplar af modellen i Sort (måske endda købt i Tyskland)?

Eksempler på netbutikker her og her

/Lars

Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 21-November-2003
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2004 kl. 17:24

Jeg har ikke lige fingeren på pulsen mht. levering af sort, men:

Oprindeligt skrevet af laursen laursen skrev:

Er der derfor rent faktisk nogle her der har set eller rørt ved et fysisk eksemplar af modellen i Sort (måske endda købt i Tyskland)?

På mystisk vis fik vi ved den første forsendelse af 900 i sølv én sort ved en fejl (der kom 24 sølv og 1 sort i stedet for 25 sølv som der stod på fakturaen), så der sidder i hvert fald én derude med en sort RDRHX 900...

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2004 kl. 16:44
Noget nyt om en leveringsdato på den sorte HX900? Jeg sidder så småt og fortryder jeg ikke bestilte den i sølv
Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2004 kl. 17:56

Hej Stampe,

Jeg havde da opfattelsen af, at alle optagere var leveret nu?!? Min sorte HX900 stod klar i Mandags i sidste uge. Otto, TC, nævnte tidligere at han forventede at alle optagere var leveret i slutningen af Oktober.

Måske du skulle skrive til TC!

/Lars

Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2004 kl. 20:51
Laursen: jeg har såmænd allerede fået en pm fra Otto

kris: en dvd-brænder (dual-layer) kan fås for 700 kr. Ok - dl-medierne er stadig lidt pebrede, men må snart falde. Det er kun en personlig mening men at kopiere dvd'er med en recorder er altså noget "snavs", især når man kan få en 1:1 kopi med en brænder. Og skulle du nøjes med en single-layer, så findes der udemærkede komprimeringsprogrammer, der stadig vil give en bedre kvalitet end en recorder. Som sagt - just my $0.02
Til top
Branche Medlem
Branche Medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2004 kl. 00:28

Hej alle.

Bortset fra Stampe, som der arbejdes på , så skulle alle nu have fået leveret (eller fået besked om afhentning). Hvis nogen savner besked må de meget gerne kontakte mig asap. Dermed vil jeg gerne på vegne af Tape Connection sige et stort tak til deltagerne for den gode modtagelse vores tilbud har fået, og ikke mindst den store tålmodighed der har været med de skiftende leveringstider. Jeg vil ønske alle rigtig god fornøjelse med optageren - og husk at I altid kan kontakte os hvis der skulle opstå problemer eller spørgsmål hen ad vejen. Jeg følger så vidt muligt med i forummet som hidtil, men jeg kan ikke nå at læse alt, så skulle man savne et svar fra mig i en tråd, så send mig en personlig besked, så skal jeg svare så godt jeg kan.

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
Branche Medlem
Branche Medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2004 kl. 00:29

Oprindeligt skrevet af kris kris skrev:

Men en ting kan jeg ikke finde ud af, nemlig at tage en kopi af en DVD. Ifølge manualen (skuffende at den danske manual er en kopi i øvrigt) skal man indsætte DVD'en og taste titlelist - men på skærmen får jeg så bare at vide, at en sådan ikke eksisterer for DVD'en (en købe-DVD med en koncert på). Skyldes det en art kopibeskyttelse (jeg vil bare tage en kopi til mig selv ved først at kopiere den over på harddisken og så tilbage på en blank DVD!) - eller gør jeg noget helt forkert? (bær over med mig!).

Du kan ikke bruge en stationær DVD-optager til at kopiere en købe-DVD - der er kopisikring på, som du selv er inde på.

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2004 kl. 14:32