|
|
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Forfatter | |
poul-r ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Thorkild, Du må gerne tage mig af listen. Jeg har benyttet mig af tilbudet fra HI-FI
Med venlig hilsen Poul-r
|
|
![]() |
|
kimno ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
3 års garanti - hvad dækker det helt præcist? |
|
![]() |
|
Klaus ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Hej Thorvald (og alle jer andre) Jeg står også af listen, men takker for dit arbejde, for uden det havde ingen vel ønsket at gå ned i pris. Klaus
|
|
![]() |
|
kURT N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Hej Thorvald Jeg har købt en DVR-520 hos HI FI Import i går. Nu er det vel ikke nødvendigt at blive af listen med med de få interesserede. Tak for et stort arbejde og god ferie |
|
![]() |
|
Zorro ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Jeg er lidt ked af, at jeg ikke havde fulgt med på forummet og opdaget HIFI's tilbud Det gør nu ikke så meget, da jeg nu vil følge min oprindelig plan og købe hos technikdirekt.de. Det ærger mig bare, at jeg troede på fællesindkøbet og ventede over 1 månede med at købe |
|
![]() |
|
Ole G ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
![]() |
Hifi-Imports tilbud er da stadig det samme. /Ole |
|
![]() |
|
Zorro ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Jeg havde ellers forstået det sådan, at tilbuddet kun gjaldt til og med mandag d. 4. oktober til kl. 23:59. |
|
![]() |
|
Ole G ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
![]() |
Jeg tror det var en anden butik (tapeconnection ?), der havde den begrænsning. Du kan se de gældende priser på Hifi-Imports hjemmeside. /Ole |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for oplysningen Ole G. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |