|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Dem har jeg også lige siddet og kigget på her til formiddag ![]() |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
Jeg har bestemt mig for at skifte til 3 års fast pris. Hvis jeg vælger at skifte inde på hjemmesiden, opsiger NOE så mit abonnement ved nuværende elselskab? [edit] Nå, det står jo klart og tydeligt på hjemmesiden, hvis jeg bare gad give mig tid til at læse
Redigeret af furious jt - 25-Februar-2009 kl. 17:52 |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
JørgenR ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 369 |
![]() |
Ja, NOE klarer papirarbejdet overfor din nuværende leverandør. Edit: ser at du har læst på lektien Om man skal vælge dagspris eller fastpris kan kun fremtiden vise (men det har ikke noget med leverandørvalget at gøre). Elprisen var meget høj i lange perioder sidste år, men er ligesom olieprisen faldet tilbage til noget mere normalt her i forbindelse med finanskrisen. Det er på dette grundlag jeg har valgt fastpris, selv om det koster nogle få ører mere pr. KwH i forhold den aktuelle dagspris. Til gengæld kommer der ingen overraskelser. Redigeret af JørgenR - 25-Februar-2009 kl. 17:55 |
|
/ Jørgen
|
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
Så har jeg sq skiftet til den 3 års fast aftale. Og ja der er en del at spare ved at vælge spotpris, men jeg er en kylling som også har fastforrentet realkreditlån
![]() |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |