|
Udfald den sidste måneds tid på norlys antenne kan |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kwh73 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har vel varet en måned efterhånden, er det også så længe du har oplevet det? Jeg vil råde dig til at kontakte Norlys, da jo flere der kontakter dem og fastholder det er deres fejl, jo mere må de da tage det seriøst.
Jeg bad selv på mail om at de så bookede en tekniker til mig som var det eneste de kunne tilbyde, og jeg selv skulle betale hvis fejlen ikke var min. Det gik så i stå da en ny arbejder derinde svarede min mail og som åbenbart intet havde sat sig ind i sagen, så han/hun sagde at de kunne godt booke en tekniker for at komme og kigge på mit signal, men jeg skulle være klar over det kostede 999kr pr time, og nævnte så intet om at det selvfølgelig kun var hvis fejlen var min. Så jeg måtte skrive igen og gøre det klart for dem endnu en gang at det er dem der vil sende en tekniker for at de gider gøre mere ud af det, da jeg ved at en tekniker intet vil finde hos mig. Jeg skulle nok efterhånden have ringet til dem i stedet, for mail korrespondancen er en opslidende uendelig historie... foretrækker bare at skrive så jeg kan få alt med som jeg vil fortælle dem af beviser osv, men lige lidt hjælper det når de ignorerer halvdelen af det og så en ny svarer som ikke har sat sig ind i noget. Så jeg vil anbefale at du ringer og holder fast i at det helt sikkert ikke er dit udstyr hvis du er sikker på at det ikke er, og henvis til andre der oplever det samme, og tag imod den tekniker som de højst sandsynligt vil ende med at tilbyde, men igen kun hvis du er helt sikker på det ikke er dit eget signal. Nummeret de gav mig er 70114040 Du kan nok finde din signalstyrke og signalkvalitet i menuen på dit tv. Mit er 100 procent begge steder med en udendørs krokodille antenne eller hvad man kalder dem, som heller aldrig i 9 år har lavet de mindste udfald. Og i Norlys guides skal man bare have et signal over 70 procent for at det skulle virke upåklageligt. Jeg er 100 procent sikker på fejlen er deres. Testet 3 forskellige kort på 3 forskellige adresser i 3 forskellige byer, og udfaldene kommer præcis samtidig alle steder med et 100 procent signal, som heller ikke dropper når udfaldene kommer. Og der er ingen problemer på gratis kanaler. Jeg fatter ikke at de oplysninger ikke er nok til at Norlys selv tager sig sammen og får lavet en dybdegående undersøgelse af deres eget udstyr der sender de kodede signaler ud igennem kortene.
Redigeret af kwh73 - 10-April-2025 kl. 21:14 |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5027 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det dur ikke at lave aftaler via tlf med deres kundeservice. I skal lave en aftale på skrift, og få understreget det ikke er jer der ønsker teknikerbesøg. Det er meget rart at have, hvis de sender regninger ud.
Redigeret af Munch - 10-April-2025 kl. 22:50 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Moulder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 372 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm.. Det rammer åbenbart ikke alle..
Jeg oplever ikke de problemer I andre beskriver..🤔 |
|
Mvh
Moulder |
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg oplever heller ikke de beskrevne problemer. (Hove senderen)
|
|
![]() |
|
kwh73 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for feedback... det gør det så ikke mindre mystisk, kun at det så nok er derfor de måske ikke har fået flere klager ind angående det.
|
|
![]() |
|
NikolajDS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 372 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har også problemerne her i det nordjyske..
Og ja der har varet i over en måned, og formentlig to nu.. Anvender deres steaming istedet .. Men der er da grotesk, hvis fejlen ligger ved dem.. Troede jeg bare skulle tage mig sammen og op og rette antennen på loftet.. Men noget tyder på at det ikke er ved mig fejlen ligger..
Redigeret af NikolajDS - 15-April-2025 kl. 22:20 |
|
![]() |
|
kwh73 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg fik endelig ringet til dem i dag og igen forklaret hvordan det umuligt kan være mit antennesignal der er problemet da det sker på præcis samme tidspunkt på 3 forskellige adresser med 3 forskellige kort og ingen problemer med gratis kanaler.
Den fejlsøgning de kunne lave på kortene viste ikke noget, og han sagde de ikke havde fået nogen klager fra andre angående det samme. Så det eneste han lige kunne komme på var at mine kort efterhånden var 9 år gamle og måske de ikke opdaterede som de skulle eller whatever, så han ville prøve at sende nye kort og se om det hjalp, og ellers ville de være på rimelig bar bund. Det lyder bare underligt, for der må da være mange med ældre kort som man skulle tro også ville kontakte dem med problemer hvis det skulle være alle med ældre kort der pludselig allesammen ikke er i stand til at opdatere. Men nu må jeg se. Men vil anbefale at ringe ind hvis man er sikker på det ikke er sit eget antennesignal der ikke er stabilt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |