recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udfald den sidste måneds tid på norlys antenne kan
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udfald den sidste måneds tid på norlys antenne kan

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kwh73 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-September-2011
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kwh73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2025 kl. 21:02
Det har vel varet en måned efterhånden, er det også så længe du har oplevet det? Jeg vil råde dig til at kontakte Norlys, da jo flere der kontakter dem og fastholder det er deres fejl, jo mere må de da tage det seriøst. 

Jeg bad selv på mail om at de så bookede en tekniker til mig som var det eneste de kunne tilbyde, og jeg selv skulle betale hvis fejlen ikke var min. 

Det gik så i stå da en ny arbejder derinde svarede min mail og som åbenbart intet havde sat sig ind i sagen, så han/hun sagde at de kunne godt booke en tekniker for at komme og kigge på mit signal, men jeg skulle være klar over det kostede 999kr pr time, og nævnte så intet om at det selvfølgelig kun var hvis fejlen var min. 

Så jeg måtte skrive igen og gøre det klart for dem endnu en gang at det er dem der vil sende en tekniker for at de gider gøre mere ud af det, da jeg ved at en tekniker intet vil finde hos mig. Jeg skulle nok efterhånden have ringet til dem i stedet, for mail korrespondancen er en opslidende uendelig historie... foretrækker bare at skrive så jeg kan få alt med som jeg vil fortælle dem af beviser osv, men lige lidt hjælper det når de ignorerer halvdelen af det og så en ny svarer som ikke har sat sig ind i noget. 

Så jeg vil anbefale at du ringer og holder fast i at det helt sikkert ikke er dit udstyr hvis du er sikker på at det ikke er, og henvis til andre der oplever det samme, og tag imod den tekniker som de højst sandsynligt vil ende med at tilbyde, men igen kun hvis du er helt sikker på det ikke er dit eget signal. Nummeret de gav mig er 70114040

Du kan nok finde din signalstyrke og signalkvalitet i menuen på dit tv. Mit er 100 procent begge steder med en udendørs krokodille antenne eller hvad man kalder dem, som heller aldrig i 9 år har lavet de mindste udfald. Og i Norlys guides skal man bare have et signal over 70 procent for at det skulle virke upåklageligt. 

Jeg er 100 procent sikker på fejlen er deres. Testet 3 forskellige kort på 3 forskellige adresser i 3 forskellige byer, og udfaldene kommer præcis samtidig alle steder med et 100 procent signal, som heller ikke dropper når udfaldene kommer. Og der er ingen problemer på gratis kanaler. Jeg fatter ikke at de oplysninger ikke er nok til at Norlys selv tager sig sammen og får lavet en dybdegående undersøgelse af deres eget udstyr der sender de kodede signaler ud igennem kortene. 

Redigeret af kwh73 - 10-April-2025 kl. 21:14
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 5017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2025 kl. 22:49
Ja det dur ikke at lave aftaler via tlf med deres kundeservice. I skal lave en aftale på skrift, og få understreget det ikke er jer der ønsker teknikerbesøg. Det er meget rart at have, hvis de sender regninger ud.

Redigeret af Munch - 10-April-2025 kl. 22:50
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu