|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||
Websurfer11 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
||
Nu forholder det sig således at www.dpreview.com er et af de mest respekterede og grundige foto-websites på nettet - så deres vurderinger tager JEG meget seriøst. Det tyder dog noget på at flere af IXUS modellerne i modsætning til tidligere (med lavere mpix) ikke har kunnet får styr på kantskarphed og støj i samme grad som FUJI -hvis modeller bliver rost meget højt - ikke blot hos dpreview men også mange andre steder . I 2006 fik Fuji Finepix F30 topkarakterer og priser overalt. Efterfølgeren Fuji Finepix F31fd er her i april blevet anmeldt hos dpreview, og den er endda blevet lidt bedre endnu. Den får her karakteren 9 for billedkvalitet - det er der faktisk næsten ingen kompaktkameraer der får længere hos dpreview. Dette link viser billedkvaliteten i forhold til IXUS 850 IS. http://www.dpreview.com/reviews/fujifilmf31fd/page11.asp Nu har jeg selv et Canon 20D som DSLR-kamera og er meget tilfreds med Canon som mærke - men hvis jeg stod og skulle købe et kompaktkamera til f. eks min kone - ville jeg nok p.t. vælge Fuji Finepix F31fd. Visse steder nævnes, at fotokvaliteten er på / eller meget tæt på / DSLR-niveau. Redigeret af Websurfer11 - 05-Juni-2007 kl. 21:19 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |