|
|
Besvar ![]() |
Side <1 91011 |
Forfatter | ||
dunlop ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
![]() |
|
Skal det forstås sådan, at man ikke kan se Formel1 på TV2 og lade harddiskoptageren "time-shifte" en tenniskamp på Eurosport ? - ingen ved hvor længe tenniskampen varer og skal man sætte den til alm. optagelse, skal man jo beslutte en tidsbegrænsning. |
||
![]() |
||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
|
Hej. Du kan sagtens optage en udsendelse på en anden station, end den du ser på... Du skal så bare starte optagelsen ved at trykke på den normale "REC-Knap", og maskinen fortsætter optagelsen til HDD er fuld, el. til du stopper den manuelt. Redigeret af Pokerface - 11-Juni-2007 kl. 17:08 |
||
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
||
![]() |
||
dunlop ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
![]() |
|
OK - hvis der ikke er tidsbegrænsning på direkte optagelse med rec-knappen, så er det altså ikke meget forskelligt fra Time-Shift funktionen. |
||
![]() |
||
shaman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
![]() |
|
Ikke andet end at du aktivt skal ind og slette ogtagelsen senere... hvilket på den positive side jo også betyder man har muligheden for at gemme evt. guldkorn. Og så den fordel det er m.h.t. slid at harddisken kun arbejder når den bliver bedt om det, i modsætning til f.eks min tidligere Eltax DVR-555 optager hvor harddisken hele tiden arbejdede når man havde slået timeshift til. |
||
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
||
![]() |
||
alias ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 157 |
![]() |
|
Hej RenisseD Du kunne vel ikke lige fortælle hvordan du aktivere det med undertekster på divx film. |
||
![]() |
||
RenisseD ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
|
Hey Alias Har netop sendt en personlig besked ![]() |
||
![]() |
||
kellermand ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
![]() |
||
LG 37LB2R panasonic dmr 65
|
||
![]() |
||
Dolmio ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
Hej Angusyoung. Har du fået din recorder? Er du tilfreds med den? /Dolmio |
||
![]() |
||
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
![]() |
|
Hej Dolmio ja og nej se en ny tråd hvor jeg mangler lidt hjælp. Men er egentlig positiv overrasket, men mangler det direct record, kan æ få det til at duuuuuuuuu! http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=26077& PN=1&TPN=500 hvis du vil vide mere råber du bare op! |
||
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
||
![]() |
||
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
![]() |
|
og skal da lige sige til Hother... jeg har subs på når jeg spoler JUBIIIII
![]() |
||
||
![]() |
||
Dolmio ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
Mit fjernsyn understøtter ikke "Direct Record" men det generer mig nu ikke. Jeg skifter bare over på den tilsvarende kanal på recorderen og trykker på "Record". Det ta'r ikke mange sekunder Men jeg kan da godt se, at det er bedst og nemmest, hvis man kan få "Direct Record" til at fungere /Dolmio |
||
![]() |
||
![]() |
|
ja, bare lidt skuffet over det og ville gerne afprøve det... savner jo lidt den buffer der var på philips'en, så man slap for at gemme på HD'en hele tiden Men alt i alt er jeg nu meget godt tilfreds især med tuner, billede og synes og tror på at den er brugervenlig selv i forhold til en Philips |
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 91011 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |