|
Aktiv sub til Samsung skærm? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-September-2017 kl. 13:56 |
Jeg overvejer at skifte TV, muligvis til Samsungs The Frame.
Men lyden er jo ikke ligefrem fantastisk i de nye skærme. Er det muligt at tilslutte en aktiv subwoofer til denne skærm eller evt. en anden skærm? Har tænkt på en soundbar løsning, men bryder mig ikke om designet på de jeg har set. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kendes ikke til at der er SW tilslutning mulighed på Samsung TV. Bruger selv en Soundbar, eller når det er film, så bruges SR anlæg. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19649 |
Ja, men en subwoofer, hjælper kun med bassen, hvad så med resten af lyden der også er elendig? Klaus |
|
![]() |
|
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
Kan I så anbefale en god soundbar løsning?
|
|
![]() |
|
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
Jeg kan anbefale et sæt aktiv System Audio Saxo 1, der er tilslutningsmuligheder og mulighed for at tilslutte sub. Det er en bedre løsning, end en soundbar, da du får et bedre stereo perspektiv. Du har mulighed, for at tilslutte andre kilder. Det kunne være, en Bluesound streamer. De spiller virkelig godt, jeg benytter dem til computer. Homogen højttaler, klar lyd.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |