recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG vs Samsung
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG vs Samsung

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2074
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2010 kl. 22:13
Det er også et godt tv. Jeg har set den i 40" og havde selv valgt dette tv hvis bare den kunne fås i 42" hvilket den ikke gjorde.

Tillykke med tv'et
Til top
vestermark Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Maj-2010
Sted: danmark
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 15:34
næste

Redigeret af vestermark - 04-Maj-2010 kl. 15:36
Til top
vestermark Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Maj-2010
Sted: danmark
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 15:35
Oprindeligt skrevet af kramsen kramsen skrev:

Min kone - ja, det tæller - synes LG'en ser fed ud i stuen sømmet op på væggen!
Og - da-da, der er lys i fjernbetjeningen ,-))

Hej. Nu har der været stor debat om sl9000 kan hænge på en væg! Kan se du skriver at dit er banket op på væggen? Hvordan er det klaret med stikkene som sidder bagpå?
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 892
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af vestermark vestermark skrev:

[
Hej. Nu har der været stor debat om sl9000 kan hænge på en væg! Kan se du skriver at dit er banket op på væggen? Hvordan er det klaret med stikkene som sidder bagpå?

SL9000 har 3 hdmi stik som peger ind mod væggen og 1 hdmi stik som peger ud til siden, det sidder ved siden af CA slotten.

Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 15:55
Oprindeligt skrevet af Rarenshoj Rarenshoj skrev:

Jeg vælger Samsung og det bliver LE46B658 da den har et fantastisk billede (set med mine øjne) og så er prisen ved at være rimelig :-) 

Du har jo tilsyneladende valgt hvad du vil købe, og du vælger at følge eget instinkt og egne øjne istedet for de personer som bruger udstyr og måle instrumenter til at give en korrekt vurdering.

Siden indlægget fra januar, så er LG skærmene kommet på markedet og tests viser at Samsung ikke rigtig kan følge med mere, så det er da overaskende modsat mange her i forum at du vælger at følge dine øjne , når andre spørger i forum, fordi deres øjne ikke altid er nok, og de også gerne følger anvisninger fra flatpanels.dk osv...

Men der er nok mange som føler med dig og dit valg, for de følger nemlig også øjnene og ikke tests og anmeldelser, og det er grunden til producenterne skruer op for farver på udstillingsskærmene.. Det er nemlig almindelige brugers fortrukne begrundelse..

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu